Doortje Scharrenberg

Fantastisch geholpen. Deskundig en vriendelijk personeel.

Zeer goed geholpen. Deskundig advies.

Nee

Martijn Claassen

Huissen

Prima winkel, groot assortiment

Wat minder lange levertijd

Ed van der lugt

Van verkoop tot aan levering. Uitstekende service klantvriendelijk en uitvoerig advies
en goede tips waar je zelf niet zo gauw aan denkt. Verkoopster Karline JE was echt TOP .Ook de twee jonge bezorgers Bedankt.

Personeel( klantgericht) en goed verzorgde , overzichtelijke winkel.
Oordeel koopjeshoek is altijd interessant om eve dor te open.

De centrale telefonische receptie van jansen totaal wonen. Komen bod en ongeïnteresseerd op mij over bij vragen of afspraken maken voor levering. Deze moeten maar eens wat klantgericht handelen... De centrale telefonische receptie van jansen totaal wonen. Komen bod en ongeïnteresseerd op mij over bij vragen of afspraken maken voor levering. Deze moeten maar eens wat klantgericht handelen ervaring op gaan doen bij hun collega,s op de verkoop vloer. Ik had echt een botte trien aan de lijn. Beter luisteren meedenken zou prettig zijn.

Huisman

Mijn ervaring is niet zo goed.
Weinig communicatie vanuit de winkel als men het verkeerde bestellen. En weer opnieuw de levertijd weken moeten wachten.

Naar mijn laatste ervaring is deze er niet meer

Een betere communicatie naar de klant en een oprechte excuses voor alles wat er mis kan gaan.
Gaat het mis wacht niet tot de klant belt maar bel de klant

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Goedemiddag meneer Huisman, helaas had in dit geval de communicatie en de service zeker beter moeten zijn en we betreuren dan ook dat u dit gevoel hier aan over heeft gehouden. Fijn dat ik u nog wel... Goedemiddag meneer Huisman, helaas had in dit geval de communicatie en de service zeker beter moeten zijn en we betreuren dan ook dat u dit gevoel hier aan over heeft gehouden. Fijn dat ik u nog wel aan de telefoon heb kunnen spreken. We nemen deze punten zeker mee in het interne overleg om dit in de toekomst te voorkomen.

Ryanne

Prettig geholpen. Goed advies en de tijd genomen om een en ander uit te zoeken.

Goed advies, kennis van producten, klantvriendelijk.

Fam. Artz

Leuk, goed

leuke sfeer, mooie artikelen

N.j.m.beekhuijsen

Zeer goede ervaring

Goede uitleg

Alles is goed

Martijn

Rustig meedenkende verkopers, zonder dat men zich gelijk aan je opdringt. Door de lange levertijd, kregen wij een leenbank🙂

Ruime opzet van de winkel, voldoende keuze in assortiment .

Marc Jansen

Prima advies en begeleiding in de winkel en een correcte bezorging op locatie.

Vriendelijke en tijd voor een goed advies

Peter Janssen

Erg goed geholpen in de winkel. Mensen denken echt goed met je mee. De meubels zijn netjes geleverd en op zn plaats gezet.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Wat lange levertijd