Marc Jansen

Prima advies en begeleiding in de winkel en een correcte bezorging op locatie.

Vriendelijke en tijd voor een goed advies

Peter Janssen

Erg goed geholpen in de winkel. Mensen denken echt goed met je mee. De meubels zijn netjes geleverd en op zn plaats gezet.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Wat lange levertijd

Frans

Goed, wat onduidelijkheid/misverstanden over levertijden. Communicatie ook netjes verlopen hierover en toch nog sneller gegaan dan verwacht.

Vriendelijke mensen. Laten je rustig kijken. Geen opdringerige verkoop.

Nvt

joop b

Fijne ruime winkel

heel klantvriendelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!

zo doorgaan

Peter/Jolanda

Alles prima geregeld en de extra service met vervoer helemaal top.

Alert, altijd iemand aanspreekbaar

4 maanden moeten wachten op 2 eetkamertafels. Vervolgens zelf moeten bellen of de eetkamertafels binnen is! Op internet en de folders geven ze aan dat het op voorraad is.
Wees gewoon eerlijk...
Wees gewoon eerlijk naar je klanten.
Helaas koop ik hier mijn meubels niet meer!
Service staat hier niet voorop!

Communicatie naar klanten, wees eerlijk!!!

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hierbij wil ik graag reageren op uw toch wel onterechte negatieve review.
Hierbij wil ik graag reageren op uw toch wel onterechte negatieve review.
Bij de aankoop heeft u met mijn collega afgesproken dat u beide tafels in de eerste of tweede week van Januari wilde ophalen. De grote tafel hadden we destijds op voorraad en hebben we dan ook voor u gereserveerd. De kleine tafel hebben we toegevoegd aan de lopende bestelling. Helaas kregen we een melding dat de levering waar uw tweede tafel bij zat een vertraging heeft opgelopen. Hier heeft u ook netjes een mail over ontvangen. Naar aanleiding van het telefonische contact hebben we ook nog extra moeite gedaan om de tafel van een andere Pronto winkel over te nemen, wat in principe niet snel lukt omdat we landelijk een probleem hadden met de levering van dit programma. Omdat u de mail onpersoonlijk vond hebben we als tegemoetkoming u het gratis leveren aangeboden, wat ook weer een stukje extra service van onze kant is. U heeft in principe de tafels nog eerder geleverd gekregen dan in eerste instantie is afgesproken. Ook is dit op verzoek gedaan van meneer omdat het zo beter uit kwam met zijn werk. Ik vind het erg jammer dat u er zo negatief in staat, maar ik wens u in ieder geval veel plezier van beide tafels.
Ik begrijp dat we nooit iedereen helemaal tevreden kunnen stellen en houden en dat respecteer ik ook. Maar als een review onterecht negatief wordt geplaatst, dan voel ik mij genoodzaakt hier op te reageren.

Rita

Prima service, vriendelijk personeel, erg prettige winkel

Ik wilde (ivm verjaardag) de fauteuil zonder levertijd, direct ophalen. Dit was, in tegenstelling tot veel andere winkels, geen probleem. Ik werd prettig en snel geholpen.

Telefoonlijn was lang bezet, maar begrijpelijk aangezien er weer n lock-down was aangekondigd

Albert

Zeer fijn geholpen wel jammer dat de leertijd zo lang duurde.
Maar we mochten wel een leen stoel mee krijgen was top gereld.

Goede uitleg en fijn geholpen top

Moniek (& Mats)

Wij zijn erg goed geholpen door Sebastiaan bij het maken van verschillende keuzes. Wij waren op zoek naar een bank. In eerste instantie hadden wij een bank in gedachten, maar naar verschillende tips... Wij zijn erg goed geholpen door Sebastiaan bij het maken van verschillende keuzes. Wij waren op zoek naar een bank. In eerste instantie hadden wij een bank in gedachten, maar naar verschillende tips hebben wij een betere beslissing kunnen maken. We hebben kundig advies gekregen en onze wensen stonden hierin centraal.

Onze wensen stonden centraal.
Kundig advies gekregen.

R.

Prima winkel, met meubels in vele soorten en maten. Voor ieder wat wils. Verkoopster die ons geholpen heeft een goede feeling voor wat wij zochten en dacht met ons mee!

De verkoopster

x