Peter

Onlangs zijn wij bij Pronto in Huissen geweest. Wij waren op zoek naar een nieuwe bank. We werden welkom geheten door Roy. Na een rondje te hebben gelopen door de winkel, kwam Roy ons helpen en... Onlangs zijn wij bij Pronto in Huissen geweest. Wij waren op zoek naar een nieuwe bank. We werden welkom geheten door Roy. Na een rondje te hebben gelopen door de winkel, kwam Roy ons helpen en adviezen geven. Na ruim 2 uur hebben we een mooie bank, hocker, en eetbank gekocht. Wij waren erg blij met het deskundige advies van Roy. We komen dan ook zeer zeker weer terug!

De winkel ziet er top en uitnodigend uit!

Fritzsche

Lieve mensen,

In deze moeilijke COVID-tijd is het extra goed om eens stil te staan bij de dingen die wél goed gaan of mooi zijn.

In mijn poging om Lokaal Kopen nog wat meer...
Lieve mensen,

In mijn poging om Lokaal Kopen nog wat meer gestalte te geven, besloot ik een afspraak te maken voor een bezoek aan uw showroom in Huissen. Voor mij geen onbekend terrein, want al jaren kochten wij (eerst mijn echtgenoot en ik, en later de oudste en daarna de jongste zoon) bij Pronto in Huissen. Tijd om dus weer eens te komen ‘buurten op afspraak’.

Het werd nóg gezelliger dan ik al had gedacht, want tot mijn stomme verbazing huppelde Carlijn mij tegemoet :” ik ken u”..... maar ik had door dat mondkapje geen idee.... Al gauw bleek zij degene te zijn die mij een paar jaar geleden heeft opgemaakt voor het huwelijk van mijn zoon. Wat is de wereld klein.

Ik wilde veel veranderen, dus ik had mijzelf goed voorbereid op dit bezoek door van woon-en eetkamer alle maten op te schrijven en foto’s te maken vanuit elke hoek. Voortvarend en met de nodige humor gingen we aan de slag. Wat ik niet wilde en de reden waarom, wist ik goed te verwoorden maar dan blijven er van die twijfelgevallen over waar de tijd in gaat zitten. Zo nu en dan zei ze:”en ga hier nou eens in zitten?” en ohh wat zat dat dan lekker.....of juist helemaal niet! Zo elimineer je spelenderwijs al een heleboel en vaak wist ik dan zelf al heel aardig te verwoorden waarom iets nou wel of niet lekker zat. Toch zette zij mij hier en daar voor verrassingen. Dat is een hele leuke manier van interactie om als klant naar een product toe te groeien. Voor mijzelf geldt dan ook, dat ik het allemaal extra goed onthoud omdat ik al zoveel online had opgezocht en uitgemeten.

Ondanks de ruim toegemeten tijd in de showroom was het toch wel duidelijk dat er nog zaken moesten worden uitgezocht ten aanzien van kleuren die wel/niet bij mijn vloer zouden passen en microleder/stof dat wel/niet bij een karpet zou passen. Vandaag was het zover dat Carlijn, gewapend met allerlei soorten stalen mijn COVID-proof gemaakte woning kwam binnenhuppelen. Snel aan de slag, veel te meten, keuren en kleuren. Ik heb spelenderwijs en in een hele gezellige sfeer erg veel geleerd van Carlijns onvermoeibare kennisoverdracht. Met allebei respectvol mondkapjes op valt prima te leven en dan hoef je bij het meten en keuren van de kleuren ook niet steeds zo op te letten of alles wel goed gaat.
Hoewel de klok echt wel doortikte, hebben we onze tijd heel goed benut en zijn ook alle aspecten van garantie,stofwerking, houtwerking, onderhoud (maar dat doe ik mijn hele leven al en dat kon ze ook zien) optimaal tot hun recht gekomen.
Onder het genot van een kopje koffie heeft zij alles uitgezocht en op papier gezet terwijl ik alles controleerde aan de hand van mijn vooraf gemaakte aantekeningen.
Er is hard doorgewerkt met een maximaal resultaat, kan ik wel zeggen.
De aanbetaling is de deur al uit en nu begint het “grote wachten”. Rond mijn trouwdag, waarop nu eigenlijk niets meer te vieren valt, krijg ik nu waarschijnlijk een telefoontje over de levering.Wat zou dat leuk en bijzonder zijn! En tot die tijd geniet ik nog van de voorpret.

Pronto Wonen Huissen wil ik bedanken voor het feit dat jullie nog steeds de ‘ons kent ons’ winkel zijn die jullie vroeger ook al waren, en Carlijn: jij nógmaals heel hartelijk dank voor jouw gezellige, vrolijke, inlevende en kundige aanwezigheid in mijn zoektocht naar mijn nieuwe inrichting waarin ook duidelijk plaats is ingeruimd voor een stukje geschiedenis.

Warme groet,

I. Fritzsche

Meedenkend personeel

Jos lusing

Uitstekend geholpen in de winkel door Roy die deskundig advies geeft. Neemt alle tijd en hij denkt met je mee in oplossingen.
Fijne winkel en voor ieder wat wils.

Zie hier boven

Jan-Willem Pol

Vandaag bij Pronto Huissen geweest. We zijn geholpen Door Sebastiaan.
Zijn adviezen waren zeer deskundig.
We zijn op een plezierige manier geholpen
Als ik zijn deskundigheid in een...
Vandaag bij Pronto Huissen geweest. We zijn geholpen Door Sebastiaan.
Zijn adviezen waren zeer deskundig.
We zijn op een plezierige manier geholpen
Als ik zijn deskundigheid in een paar woorden mag omschrijven:
- klantvriendelijk
- meedenkend
- empatisch
- deskundig
Zeker aan te bevelen om deze winkel te bezoeken.
Henrita en Jan-Willem Pol

zie voven

Kitty

Ondanks de corona ontzettend goed en snel geholpen door sharon..topservice met fotos en alles erbij en de vlg dag al geleverd..aanrader!!

Duidelijk snel fotos en persoonlijk contact super vriendelijk en servicegericht

Ga zo door!!

Guzel

Wat is Pronto toch een top bedrijf. Zij beschikken over goed gekwalificeerde medewerkers. Daarbij wil ik medewerker Jerro in het bijzonder bedanken voor zijn service en behulpzaamheid!

N.v.t.

Marjon Wiegersma

Goede en nette service.
Goede en nette service.
Helaas kregen wij een andere tafel mee dan wij dachten besteld te hebben, later bleek dat wij zelf verkeerd besteld hadden via de site. Er werd een nette oplossing geboden en de verkeerde tafel werd netjes bij ons thuis opgehaald. De juiste tafel is inmiddels besteld.
Medewerker Jerro, heeft ons netjes te woord gestaan en een goede oplossing geboden.

Vriendelijk personeel.

Ga zo door!!

rnold Coeleveld

Pronta heeft de problemen die ik had met de bank netjes opgelost.,

we hebben goed advies gekregen met het uitzoeken van de nieuwe bank

Het probleem oplossen had wat mij betreft sneller gekunnen maar ik ben erg blij dat het is opgelost

Arnold Coeleveld

De klacht wordt opgelost

Pronto heeft kontakt opgenomen. goed gesprek gehad

De consument bij klachten serieus nemen

Jeffrey

Mooi bedrijf, fijne hulp gehad na het vinden van een bankstel zeer tevreden!

Vriendelijk

Geen verbeter punten