gerda

Na 2 keer een bezoek aan Pronto Huissen gebracht te hebben om iets te kopen wat volgens hun website in voorraad was werden wij weer teleurgesteld. Alles weer niet in voorraad,dus weer een auto rit... Na 2 keer een bezoek aan Pronto Huissen gebracht te hebben om iets te kopen wat volgens hun website in voorraad was werden wij weer teleurgesteld. Alles weer niet in voorraad,dus weer een auto rit voor niets.Voor mij heeft Pronto Huissen afgedaan.slechte service.

zijn er niet

meer duidelijk op de website

Georgia

Heel goed geholpen door Jerro in Huissen.
Goed advies en er wordt meegedacht met je!
De koffie is ook erg lekker!

Deskundig advies

Geen tips

Leon

Uitstekend geholpen in de winkel door Cristel die eerlijk en deskundig advies geeft. Neemt alle tijd en denkt mee in oplossingen.
De bezorging was mooi volgens afspraak en werd zorgvuldig...
De bezorging was mooi volgens afspraak en werd zorgvuldig afgehandeld.
Al met al een hele fijne koop ervaring en dus zeker aan te raden!

Mee denken
Eerlijk en deskundig
Tijd nemen voor de klant

Directe bevestiging sturen per mail.

henk HOF

Bij pronto voel je gelijk thuis als je binnen komt je wordt vriendelijk ontvangen met koffie. de service is uitstekend.
ze nemen al de tijd voor al je vragen. en als het maar even kan komen ze...
ze nemen al de tijd voor al je vragen. en als het maar even kan komen ze je te gemoet. komen graag terug JAN -henk

NIETS IS TE VEEL

Thijs van Veldhuizen

Zeer vriendelijk geholpen. Er wordt voldoende aandacht besteed aan de wensen. Er wordt naar behoren meegedacht en tips gegeven die de keuze meestal makkelijker maken. Deskundig advies.

Niet opdringerig maar de juiste informatie.

Gratis bezorging moet toch mogelijk zijn bij aankoop van meestal behoorlijke bedragen !

Arno

Teleurstellend, met name de vestiging in Huissen. In aanvang van de koop is alles mogelijk en wordt er uitgebreid meegedacht. Bij de kassa is van deze houding niets meer over. Zakelijke houding,... Teleurstellend, met name de vestiging in Huissen. In aanvang van de koop is alles mogelijk en wordt er uitgebreid meegedacht. Bij de kassa is van deze houding niets meer over. Zakelijke houding, zonder enige waardering voor de 'vaste klant'. Voor mij nooit meer. Nadien, na deze teleurstelling, kun je zelf het meubel ophalen, deels monteren en geheel inspuiten. Klant betaald, klant werkt. Pronto houdt vast aan hun voorgenomen protocol en casht. Kan echt niet!

Advies op maat is voldoende, veel opties naar wens mogelijk.

Geef klanten het gevoel dat het niet alleen gaat om 'het te betalen' bedrag. Een klant is meer waard dan alleen zijn portomonee. Hou niet alleen vast aan huisregels, maar denk ECHT mee en wees als... Geef klanten het gevoel dat het niet alleen gaat om 'het te betalen' bedrag. Een klant is meer waard dan alleen zijn portomonee. Hou niet alleen vast aan huisregels, maar denk ECHT mee en wees als Pronto meer flexibel in prijs/kwaliteit. Ik ga liever naar een winkel, die kan waarderen dat ik de volgende keer weer terug kom en ook andere de winkel aanbeveel.

Wessel

Altijd erg gezellig met Sebastiaan van filiaal Huissen

Meer meubels op voorraad hebben. Heb meer dan drie maanden moeten wachten. Dus als er meer op voorraad is dan zou het allemaal wat sneller gaan.

Positief

Met name de bezorging en de nazorg (klacht) zijn prima afgehandeld.

Verkoopmedewerker was niet volleerd. De uitleg over de stoel in verschillende maten en met verschillende soorten bekleding en bijbehorende prijzen was niet heel goed.

bjorn de bruin

Zeer goede ervaring

niet te opdringerig, denken met je mee in keuzes en mogelijkheden.

proactief melden als leveringstermijn langer duurt, goed opletten dat all-in house meegeeft als dat op bon staat. ik heb het zelf nog gevraagd omdat ik er toevallig aan dacht.

jms weijman

zeer aardige en goed geholpen door verkoopster carlijn