E. Jansen

Fijne winkel deskundig advies . En de bezorgers op en top zelfs nog tips hoe je iets het beste in elkaar moest zetten.

Deskundig advies

Geen ga zo door

Corine Straten

Deskundig advies. Vriendelijk personeel

Het personeel neemt de tijd voor advies op maat

Loes Overmeer

Fijne winkel, grote keuze, prima personeel, vriendelijk en kennis van zaken

Kennis van materialen

Gewoon op deze voet doorgaan

Lentjes

Goede en fijne winkel, je wordt er fijn geholpen

Chatsjatrian

Voor het eerst gewinkeld bij Pronto Wonen en de indruk is veelzeggend: het personeel is niet alleen voor een glimlach, het zijn echte profs die je met praktische vragen helpen om het eindresultaat... Voor het eerst gewinkeld bij Pronto Wonen en de indruk is veelzeggend: het personeel is niet alleen voor een glimlach, het zijn echte profs die je met praktische vragen helpen om het eindresultaat zo helder en ultiem te maken.

Klantvriendelijk

Outlet prijzen mogen echt outlet prijzen worden en niet ongeveer hetzelfde als in een’ gewone’ winkel.

Sjaak de Ruijter

Prettige behandeling

De winkel is overzichtelijk en een fijne behandeling.

Geen tips op dit moment

E Jansen

Gisteren mooie kamer lampen gekocht maar vandaag weer terug gebracht jammer maar toen we ze uit pakten en aan deden was het een grote licht zee in huis door de led lampen je kreeg er hoofd pijn van... Gisteren mooie kamer lampen gekocht maar vandaag weer terug gebracht jammer maar toen we ze uit pakten en aan deden was het een grote licht zee in huis door de led lampen je kreeg er hoofd pijn van vandaag weer terug gebracht en door een vriendelijke jonge man netjes geholpen waar we heel blij mee zijn. komen hier zeker terug nogmaals bedankt voor de goede afhandeling.

dat ze hun best doen om met je mee te denken

Dat de dames die je aan de telefoon krijg wat vriendelijker mogen zijn

J. P.

Vandaag met mijn ouders deze woonwinkel bezocht. Erg vriendelijke manager die begrip had voor mijn enthousiasme in het testen van alle stoelen met een ongelukje tot gevolg.

Presentatie, klantvriendelijkheid, deskundigheid

Digitaal verkoopformulier, bezorgkosten vrij bij aankoop groot meubilair

Fam. Hendriks

Wij zijn heel goed geholpen, personeel kundig met goed advies.
Levering mooi op tijd zoals was afgesproken.

Jacqueline burgers

Prima winkel