Willy

Goed geholpen

Goede verkoper. Niks was teveel.

Kan altijd beter.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de mooie review mocht u nog punten hebben die beter kunnen dan horen wij dat uiteraard ook graag hier worden wij alleen maar beter van.
Wij wensen u veel plezier met de meubels....
Wij wensen u veel plezier met de meubels.

Bosman

Een goede service

Goede service

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze positieve review en fijn dat u alles zo positief ervaren heeft!

Yvonne Klijnhout

Prima winkel met dito meubelen

Leuke winkel

Erg star mbt korting oftewel geen enkele korting te bedingen of artikel erbij

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor uw positieve review! Als het goed is heeft mijn collega uitgelegd waarom wij geen korting kunnen geven. We bedanken u in ieder geval voor uw aankoop en hopen dat u er veel plezier van... Bedankt voor uw positieve review! Als het goed is heeft mijn collega uitgelegd waarom wij geen korting kunnen geven. We bedanken u in ieder geval voor uw aankoop en hopen dat u er veel plezier van zult hebben.

Fam. Lafors.

Wij hebben met heel veel plezier gewinkeld, en als er iets was en je vroeg iets stonden ze gelijk weer naast je om je te adviseren.

VRIENDELIJKHEID.

Weinig

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor uw positieve review, fijn dat u het zo goed ervaren heeft bij ons!

Jha V workum

Uitstekend geholpen 1 keertje verkeerde tafel bezorgd na telf zelvde dag opgelost zeer tevreden over de levering

Goed contact en uitleg van gebruik stoelen en onderhoud en producten

Alleen maar tevreden

Goedemiddag Dhr/Mevr v.Workum,
Goedemiddag Dhr/Mevr v.Workum,
Bedankt voor de goede review, excuses dat het niet in een keer goed gegaan is maar heel fijn dat het dezelfde dag nog is opgelost. veel plezier van de tafel en uw stoelen.

Corry en Henk Venneman

Hele prettige en fijne zaak,fantastisch geholpen nemen echt de tijd voor je

Kundig en fijn personeel in een woord geweldig!

Zou niet weten wat

Goedemiddag Meneer en Mevrouw Venneman,
Bedankt voor de leuke review! Veel plezier van u bank en stoelen.
Wij zien u graag in de toekomst terug.
Pronto...
Goedemiddag Meneer en Mevrouw Venneman,
Bedankt voor de leuke review! Veel plezier van u bank en stoelen.
Wij zien u graag in de toekomst terug.

Kolk

Behulpzaam personeel

Als je bankstel geleverd wordt zou het fijn zijn dat deze uit de verpakking gehaald wordt en gemonteerd neer gezet wordt en niet hier heb je het en zoek het uit doei! Vind ik erg onbeschoft en on... Als je bankstel geleverd wordt zou het fijn zijn dat deze uit de verpakking gehaald wordt en gemonteerd neer gezet wordt en niet hier heb je het en zoek het uit doei! Vind ik erg onbeschoft en on klantvriendelijk waar je wel veel voor betaald.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Goedemiddag en bedankt voor uw positieve beoordeling. Vervelend dat u een negatief gevoel over heeft gehouden aan de bezorging. Het bezorgen wordt altijd gedaan volgen het drop down principe, dat... Goedemiddag en bedankt voor uw positieve beoordeling. Vervelend dat u een negatief gevoel over heeft gehouden aan de bezorging. Het bezorgen wordt altijd gedaan volgen het drop down principe, dat wil zeggen dat het netjes in de ruimte gezet wordt maar niet gemonteerd wordt. Wellicht hadden we dit beter uit moeten leggen bij de aankoop van de bank. We hopen wel dat u veel plezier van de bank zult hebben.

Bernadine & Arie Blok

Goed geholpen om een juiste mooie keuze te maken.

Meedenken voor een geweldig eindresultaat

Goedemiddag Meneer en mevrouw Blok,
Bedankt voor de goede review! Wij wensen u veel plezier van de meubels.

Hc Mazen

Mooie winkel, ruim assortiment, scherpe prijzen, goede kwaliteit

Mooie bank,goede kwaliteit, scherpe prijs.

M. van den Heuvel

Prima winkel

Mooie meubels, vrienelijk personeel dat goed advies geeft

Meubels controleren voordat ze naar de klant gaan