Willem Wichhart

Heel erg goed geholpen

Snel, praktisch en vakkundig

W. Ingenhou

Na lange zoektocht naar specifieke armstoelen en kleinere eettafel was laatste hoop Pronto Huissen. Door deskundig advies en dienstverlening tot zelfs bij het inladen toe, konden wij geslaagd... Na lange zoektocht naar specifieke armstoelen en kleinere eettafel was laatste hoop Pronto Huissen. Door deskundig advies en dienstverlening tot zelfs bij het inladen toe, konden wij geslaagd huiswaarts keren. Op de factuur zagen we later dat we zo voortreffelijk geholpen waren door verkoopster Karline

Zoekt naar mogelijkheden en oplossingen.

Zou niet weten welke.

C.Van ZAdelhoff & Wendt

Bank gekocht (love scat) Christel heeft ons netjes geholpen.Ze krijgt van ons een 10. Groetjes uit Elst. J&G

Advies

joop b

Afgelopen zaterdag 2 banken+ 4 stoelen gekocht en zijn geholpen
door Britney nog nooit zo een Klasse verkoopster meegemaakt
hier kunnen ze bij Pronto echt trots op zijn alhoewel al het...
Afgelopen zaterdag 2 banken+ 4 stoelen gekocht en zijn geholpen
door Britney nog nooit zo een Klasse verkoopster meegemaakt
hier kunnen ze bij Pronto echt trots op zijn alhoewel al het personeel is daar heel vriendelijk en niks is te veel Klasse !!!!!!!!!!!!!!

zo doorgaan

dit Personeel behouden

Gonnie

Hebben onlangs hier een nieuwe bank en eethoekstoelen gekocht , en hebben hierbij goed advies en service van Jerro gehad , en hij gaf ons alle tijd om te beslissen zonder dwang .

Zeer goed advies en service van Jerro gehad

peters

We hebben zondag een 2 en3 zitbank salontafel, eettafel met stoelen. We werden heel fijn geholpen door Fleur goed gedaan!!

nee

nee

Elvira Aalders

Wij gingen voor een compleet nieuw interieur kijken, hoekbank, salontafel, tv kast en eethoek met stoelen. Wij zijn super geholpen door Suzanne en dacht fijn met ons mee. Bezorgafspraak gemaakt en... Wij gingen voor een compleet nieuw interieur kijken, hoekbank, salontafel, tv kast en eethoek met stoelen. Wij zijn super geholpen door Suzanne en dacht fijn met ons mee. Bezorgafspraak gemaakt en we zouden tijdelijk een leenbank krijgen gezien de hoekbank een langere levertijd had. Tot onze vreugde was de hoekbank eerder klaar en kwam direct mee met de andere meubels. Alleen de salontafel die ik besteld had zat er niet bij maar wel een bijzettafel en laat die nou veel leuker bij het geheel staan! Dit direct doorgegeven en Christel heeft alles netjes geregeld en het te veel betaalde word teruggestort. Super betaalbaar en erg fijn personeel, ik raad deze zaak echt aan!

Vriendelijk, komt afspraken na en op tijd, klantvriendelijk evenals de bezorgers!!

G.J.H. Kersten

Fijn geholpen en de medewerker neemt er
de tijd voor. Geeft goed advies over de mogelijkheden.

Goed en vakkundig advies

R.Opsteegh

Super goed geadviseerd door Roy bij de aanschaf en samenstelling van onze nieuwe zithoek! Advies en inmeten aan huis zodat de perfecte bank is samengesteld.

Maatwerk, meedenken, vriendelijk

PETER

Aardige verkoopster [kristel], snel geholpen en goed advies

goede kennis

snellere levering