van Dongen

Zeer goede service en advies

gratis bus om te meubels thuis te brengen en goede tips voor onderhoud

nee

Theo en Jose van de water

Leuke winkel met veel verschillende meubels. Laatst nieuwe meubels gekocht voor onze woonkamer.
Leuk en prettig geholpen door professioneel personeel.
Ze nemen alle tijd voor je om een...
Leuk en prettig geholpen door professioneel personeel.
Ze nemen alle tijd voor je om een mooi stel meubels samen te stellen met een goed advies over voor en nadelen.
Kortom een fijne winkel.

Veel keus

A. de Bruin

Hele goede service. Verkoopster nam echt de tijd voor ons om een bank en een tv meubel uit te kiezen. Heel veel keuze mogelijkheden voor een bank en ze legde het uitstekend uit.

Groot assortiment. Verkoopster wist waar ze het over had.

J .wigman

Prettige ervaring.

Goede uitleg over de mogelijkheden.

Nvt

K.Koning

Wat een fantastische winkel wij zijn zo goed geholpen door Sebastiaan heel deskundig advies neemt de tijd voor je. Wij zijn geslaagd voor een mooie hoekbank en 4 eetkamer stoelen 🤗 en het wordt ook... Wat een fantastische winkel wij zijn zo goed geholpen door Sebastiaan heel deskundig advies neemt de tijd voor je. Wij zijn geslaagd voor een mooie hoekbank en 4 eetkamer stoelen 🤗 en het wordt ook nog is snel geleverd

Vriendelijk personeel de klant is echt koning daar!

Niet

Familie Arends

Heel deskundig geholpen bij uitzoeken van geschikte stoel, fijn geholpen met uitzoeken van andere neubels. Veel aandacht voor onze wensen en vragen.

Aandacht voor persoonlijke voorkeur, geen opdringen van modetrents, maar advies gericht op onze wensen.

Miranda Amarna Art

Geweldige winkel!

Zeer goede service! Zeer klantvriendelijk. Wat erg fijn is, is dat je rustig kan rondkijken zonder dat er meteen een verkoper in je nek staat te hijgen. Daarnaast kun je gebruik maken van een grote... Zeer goede service! Zeer klantvriendelijk. Wat erg fijn is, is dat je rustig kan rondkijken zonder dat er meteen een verkoper in je nek staat te hijgen. Daarnaast kun je gebruik maken van een grote Pronto bus om je spullen op te halen. Zeer goede service verlening! Mijn complimenten!

Ik heb niets om op aan te merken.

Hans en Renate

Op zoek naar een zithoek zijn wij bij Pronto Wonen in Huissen zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Sebastiaan. Hij nam ruim de tijd en kon ons alle verschillende opties laten zien.... Op zoek naar een zithoek zijn wij bij Pronto Wonen in Huissen zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Sebastiaan. Hij nam ruim de tijd en kon ons alle verschillende opties laten zien. Uiteindelijk hebben wij met een heel goed gevoel een hoekbank gekocht waarvan we nog jaren plezier van zullen hebben.

Klantvriendelijkheid en deskundig

Tja...

Martin

Wij werden heel fijn ontvangen en de dame die ons verder begeleide in het proces was kundig en gaf goede tips

Persoonlijke behandeling van de klant

Mm willems

Goede advies en nemen de tijd voor je

Goede advies

Zo door gaan