Wout Huijberts

Goede service,vriendelijk personeel en kwaliteitmeubelen

Lex Kuijken

Het bedoek was prettig en we werden snel en goed geholpen. Probleem voorkomend en er was voldoende tijd voor ons.

Goede collectie, verkoopster wist veel van de producten en alternatieven aan te wijzen.

Het glas van de lamp is erg dun, ik hoop dat dit het lang uithoud.

Rik Voets

Vriendelijke en behulpzaam

Klantvriendelijk, behulpzaam, hoeken zien er mooi uit.

Wellicht personeel meer in de winkel laten rondlopen, nu moest er naar de kassa gelopen worden om iemand te halen.

Nikki Kersjes

Heel erg goed!

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ze gaven duidelijk uitleg waren erg beleefd.
Ik heb een prachtige bank besteld en ben benieuwd naar het eindresultaat :)

Ella van Keulen

Wordt goed geholpen,door vriendelijk personeel.

Gast vrij als je even moet wachten

De lift een duidelijke uitstraling geven

Eindhoven Ekkersrijt

We hadden Connie en m'n vriend probeerde op allerlei manieren korting te krijgen. Hij kreeg alleen 2 cappuccino en een ranja.

Eindstand. Ik kreeg toch nog een super leuke tapasplankje 😜...

Eindstand. Ik kreeg toch nog een super leuke tapasplankje 😜 .

Wie vragen, worden overgeslagen!

Goed en duidelijk

Geen. Heb een super fijne ervaring met pronto

Werner Beulink

Zeer goed en deskundig advies

hoekstra

Top

zo laten

X

Gezellig aangekleed, veel te zien uit assortiment

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Beste klant,
Bedankt voor de review! Wat leuk om te horen dat u onze winkel zo mooi aangekleed vond en goed geslaagd bent voor de nieuwe zithoek!
Pronto wonen...
Beste klant,
Pronto wonen Eindhoven

Rob en Tatjenna Linders

Op donderdag net voor sluitingstijd hartelijk ontvangen door een dame met een grote bos krullen en een nog grotere glimlach, verstand van zaken en vooral een welgemeende klantvriendelijkheid zonder... Op donderdag net voor sluitingstijd hartelijk ontvangen door een dame met een grote bos krullen en een nog grotere glimlach, verstand van zaken en vooral een welgemeende klantvriendelijkheid zonder druk op de sluitingstijd en zonder de ongemakkelijke sfeer die je vaak ervaart van andere verkoop medewerkers. We hebben een proefstuk meegenomen naar huis en zijn op zondag terug geweest en daar was de ervaring met deze medewerker niet anders. We hebben ook onze artikelen besteld met een goed gevoel, complimenten aan deze dame en kijken uit naar de levering van onze artikelen!

In de drukke spits misschien extra personeel zodat er geen tijdstip gepland hoeft te worden voor bestelling te plaatsen al heeft de desbetreffende dame ( Ilham ) dit wel perfect opgelost met ons

Reactie Pronto Wonen Eindhoven:

Beste Rob en Tatjenna,
Beste Rob en Tatjenna,
Wat een super leuke review om te lezen! Wij vinden het heel fijn om te horen dat onze collega Ilham jullie op zo'n prettige manier heeft geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij nemen uw verbeterpunt mee om de service hierop te verbeteren en wensen u verder heel veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto wonen Eindhoven