Bodrick

Perfect!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

De Greef

Altijd mooi

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken!

servaas van der heijden.

De duurste prijs op de banken zetten ik denk dat de klant dat meer zal warderen dan hoeft hij of zij niet met hogre kosten worden opgezatelt .

ziet er allemaal goet uit.

doen wat ik boven heb vermelt.

Beste Servaas,
Beste Servaas,
Bedankt voor uw beoordeling! Op onze prijskaarten staat de prijs weergeven van de opstelling zoals het showmodel incl. alle opties die hierin zitten. Ook de vanaf prijs wordt weergeven en alle losse opties staan op de prijskaart zodat je kunt zien wat dit per optie kost. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat er een hogere stof categorie wordt gekozen of een opstelling die groter is waardoor de prijs hoger uitkomt. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Ans Kersten

Vriendelijk en goedgeholpen

Winkel is op bepaalde plekken beetje rommelig

Beste Ans,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren.
Met...
Beste Ans,

Anne

Ondanks de drukte in de winkel zijn we heel netjes geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. De medewerkster dacht goed mee.

Klantvriendelijkheid en veel mogelijkheden in het assortiment.

Beste Anne,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier heel veel plezier mee!...
Beste Anne,

Jacobs

Mooie winkel en goed geholpen.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast heel veel plezier mee!
Pronto...

Lian van Kempen

Heel fijn

Beste Lian,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel!
Met vriendelijke groet,...
Beste Lian,

De Heus

Veel variatie met goede opstellingen

Aanbod en klantvriendelijkheid

Bereikbaarheid: auto op de parkeergarage meubelplein gezet. Liften en roltrappen buiten gebruik. Met mijn vrouw in de rolstoel, moest ik de auto weer verplaatsen naar een parkeerplaats op de begane... Bereikbaarheid: auto op de parkeergarage meubelplein gezet. Liften en roltrappen buiten gebruik. Met mijn vrouw in de rolstoel, moest ik de auto weer verplaatsen naar een parkeerplaats op de begane grond. Slechte zaak!

Beste heer/mevrouw de Heus,
Beste heer/mevrouw de Heus,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Onze excuses dat de lift/roltrappen buiten gebruik waren op dat moment, wij kunnen ons voorstellen dat dit erg vervelend is!

Arno

Gemoedelijke sfeer , vriendelijke verkopers

Zeer goede produktkennis

Beste Arno,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste Arno,

A. Verdonck.

Supergoed geholpen.

Deskundig advies, weten waar ze over praten. Denken met je mee. Top.

Ga zo door. Voor mij topwinkel.

Beste klant,
Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven