Peter Kramer

Goede ervaring

vriendelijke verkoopster

Onhandig dat je het geld niet kan overmaken , als je je banklimiet niet goed hebt ingvuld is bij de bank , kocht een toonkamer model

Beste Peter,
Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door de verkoopster. Omdat het om een toonzaal model gaat moet de betaling direct binnen zijn. Wanneer u de betaling dan over wenst te maken moet dit nog verwerkt worden door onze administratie afdeling. Vandaar dat dit niet mogelijk was in dit geval. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Eindhoven

Gubbels

Vaker iets gejocht
Prijs kwaltreutverhoudingvredelijk tot goed

Assortiment en personël

Stoel van 4 jaar kapot en niet meer levervaar

j de visser

winkel is uitnodigend

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo'n goed ervaring heeft gehad in onze winkel!

Jeroen Jansen

Erg goed, op een erg vriendelijke en leuke manier gesproken met de verkoopster (Lotte) en uiteindelijk goed geholpen. We kregen echt het gevoel dat de klant koning was en dat we alles konden vragen... Erg goed, op een erg vriendelijke en leuke manier gesproken met de verkoopster (Lotte) en uiteindelijk goed geholpen. We kregen echt het gevoel dat de klant koning was en dat we alles konden vragen en proberen

Zie hierboven

Het is bij alle meubels, maar als de wachttijd toch naar max 2 weken zou kunnen zou dat echt heel fijn zijn.

Beste Jeroen,
Beste Jeroen,
Wat een super leuke review om te lezen! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Lotte. Wij hebben ook meubels die uit voorraad leverbaar zijn maar wanneer een bank echt samen gesteld wordt dan duurt dit helaas wel iets langer. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Henk dams

Zeer goed geholpen door cindy

Goed advies

Beter en makkelijker programma voor de verkoopster om de samengestelde bank sneller en handiger in te voeren

Beste Henk,
Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door onze collega Cindy! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en stoelen!

Hugo van Houtum

Topverkoopster

Deskundige en vriendelijke verkoopster

Houwe zo

Beste Hugo,
Bedankt voor de complimenten! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Hugo,

Stiny van Mil

Vriendelijk personeel
We zijn heel goed geholpen ,verkoopster nam echt de tijd voor ons.
Super tevreden

Vriendelijkheid

Beste Stiny,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Beste Stiny,

Mariska

Goed en deskundig

Goed advies

Trage systemen

Beste Mariska,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen in onze winkel. Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren!
Beste Mariska,

Adriaan Meulendijks

Mooie winkel redelijke prijs kwaliteit moet ik afwachten weet je pas na paar jaar

Licht in goed winkelcentrum

Meer gezellig heid maken is nu zo n doorloopwinkel net als Ikea