S.

Eindhoven

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Tonnie Beekmans

Mooie winkel en goed deskundig advies.
Een goed assortiment.
Een goed prijs en kwaliteit.

De medewerkers helpen je goed.
En vooral zo doorgaan.

Nee ik heb geen verbeter tips.

Beste Tonnie,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe banken! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Pronto wonen...
Beste Tonnie,

Kox

Genoeg keuze tegen een betaalbare prijs.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...

N.A.van de Meerakker.

Zonder meer goed. Duidelijke uitleg over samenstellingsmogelijkheden enz. Van een hoekbank.

Goede voorlichting.

Jammer dat er niet te onderhandelen valt, want ik koop in principe nooit iets zonder te onderhandelen over de prijs.

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij bieden de laagste prijs garantie en hebben alleen kortingen op onze uitlopende collectie. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en lampen!

Wil snoeks

Top 2 aankopen gedaan super goed geregeld

Kopen en gratis bus om te vervoeren

Beste Wil,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij beide aankopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe hoekbank en eettafel!
Met vriendelijke...
Beste Wil,

adrie van den berk

overzichtelijk sfeervol

dat men de aankoop bon moet halen in de winkel en later de spullen in het magazijn. Ben je n uur kwijt om niks.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van de review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Helaas is het niet mogelijk om dit ook in het magazijn af te handelen omdat de betaling in de winkel moet worden gedaan. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

A. van Meurs

Vriendelijk en meedenkend

Veel keuzen en juiste kennis van zaken.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en u goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoel!
Met...

Hendriks

Een fijne winkel

De meubels zeer goed verpakt.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u al meerdere keren bij ons geslaagd bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...

Gea Verbeek

Leuke winkel. Mooie dingen

Medewerker was erg vriendelijk

Grotere outlet

Fam. Seerden. Gewinkeld bij Pronto ekkersrijt

Mooie en overzichtelijke winkel met ruime keuze en mogelijkheden. Super vriendelijke verkoopster die goede eerlijke adviezen gaf.en niet zomaar alles presenteerde om te verkopen

Er staan standaard uitvoeringen naast de meest uitgebreide uitvoering zodat je het verschil goed kunt waarnemen en uitproberen

Misschien de koffie present tot sluitingstijd