G. Siteur

Snelle en profesionele hulp

van rijswijk

overzicht

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...

Raaijmakers

Snel en vakkundig

Brouwers

Gezellig

Bestellen liep vlot

J.verhagen

Hele fijne winkel vriendelijk personeel

Duidelijk advies over de producten

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Erg fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto wonen...

Loek Dirkx

Helaas verkeerde onderstel bij stoelen geleverd

Betaalbaar en ruim assortiment

Magazijn medewerkerd dienen de bon beter te lezen, onderstellen van stoelen zónder wielen meegegeven. Wederom terug naar Son om de onderstellen om te ruilen. Personeel was telkens vriendelijk, maar... Magazijn medewerkerd dienen de bon beter te lezen, onderstellen van stoelen zónder wielen meegegeven. Wederom terug naar Son om de onderstellen om te ruilen. Personeel was telkens vriendelijk, maar je moest wel wederom terug omdat iets niet ok was.....

Beste Loek,
Beste Loek,
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan bij het afhalen van uw bestelling, onze excuses hiervoor! Wij hopen dat u alsnog erg veel plezier heeft van de nieuwe eetstoelen!

John van den Elzen

Goed, vriendelijk en behulpzaam.

Beste John,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel!

van Kessel

Zeer prettig

Zeer vriendelijk personeel

Beste klant,
Fijn om te lezen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!

Kleijn

Super ervaring komen zeker weer terug

Heel vriendelijk personeel die goed naar je luistert naar de dngen die je graag wil.

Nee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto wonen...

Er Rachdi

Communicatie. Mail gekregen dat de bestselling binnen was. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan om te betalen en bleek dat niet alles binnen was.