Fam. van Tuijl

Ondanks de drukte afgelopen zondag toch accuraat geholpen en geadviseerd.

presentatie

nvt

Beste familie van Tuijl,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u ondanks de drukte goed en snel bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe hoekbank!
Wij wensen u hier alvast veel...
Beste familie van Tuijl,
Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Tastan

Heel prettig

Snel geholpen, vriendelijk en deskundig personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen!

Pronte Den Bosch

Correct

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u prettig bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

A.Mijdam

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eethoek en relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

Michel

Eerder Klant geweest

Beste Michel,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u al meerdere keren bij ons bent geslaagd voor nieuwe meubels. Wij wensen u veel plezier met de stoelen!
Met vriendelijke...
Beste Michel,

Ad van der Heijden

Als je deze winkel binnenstapt voel je je helemaal happy zo sfeervol ingericht.

Klantvriendelijkheid. Goede ervaring met Ramona .

Beste Ad,
Heel leuk om te horen dat u zo blij wordt van onze winkel! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel!

J Dingen

Goede meubels.

Kwaliteit.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Hans Goossens

Zeer vriendelijk, doortastend, behulpzaam, kennis assortiment.

Beste Hans,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe karpet en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Pronto...
Beste Hans,

Sonja

Den Bosch

Denken met je mee, vriendelijke bediening.

Beste Sonja,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent met het uitzoeken van de nieuwe bank!

Harold

Erg goed! Heel behulpzaam en vriendelijk

Bovenstaande

Beste Harold,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en eetstoelen!
Met...
Beste Harold,