Chantal

Zeer netjes en vriendelijk geholpen

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, Chantal!
Heel goed om te horen dat u zo fijn geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, Chantal!

Toine van Osch

Fijne winkel, leuk assortiment

Beste Toine,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken toe!
Met vriendelijke groet,...
Beste Toine,

Mariette van Erp

Het is dat deze stoelen het fijnst zaten, anders had ik liever in een andere winkel gekocht.

Mooie meubels en accessoires

Ik had een heel verkeerd beeld van Pronto. Dat het een veredelde Ikea zou zijn wist ik niet. Heb voor een best flink bedrag stoelen gekocht, maar ik moet ze nog wel zelf sprayen en in elkaar... Ik had een heel verkeerd beeld van Pronto. Dat het een veredelde Ikea zou zijn wist ik niet. Heb voor een best flink bedrag stoelen gekocht, maar ik moet ze nog wel zelf sprayen en in elkaar zetten. En als de schroefgaten nou maar klopten was het tot daar aan toe. Maar laat ik positief blijven, ik ga ervan uit dat mijn klachten opgelost worden.

Beste Mariette,
Beste Mariette,
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback! Wij vinden het jammer om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Wij zijn een meeneemformule waardoor de bezorging een meerprijs heeft maar ook vaak de meubels nog gemonteerd moeten worden omdat dit dan gelijk meegenomen kan worden. Uiteraard is het wel de bedoeling dat de schroefgaten kloppend zijn, onze service afdeling zal hier contact met u over opnemen om dit op te lossen! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Nicky

Leuke producten voor betaalbare prijs

Ruime keuze

Gehaaste medewerker.

Beste Nicky,
Bedankt voor uw beoordeling! Onze excuses dat u het idee had dat de medewerker gehaast overkwam! Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe barkrukken!
Met...
Beste Nicky,

Em van Engelen

Fijne winkel

Klant vriendelijkheid hoog in jet vaandel

Weinig verschillende kleuren en stoffen in het winkel assortiment moet veel doen met stof en kleur stalen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...
Beste klant,

Maurice

Pronto heeft een uitgebreid assortiment. Er is veel keus en tijdens je bezoek aan de winkel zijn er veel deskundige medewerkers die je kunnen helpen. Daarnaast ben ik geweest voor interieuradvies.... Pronto heeft een uitgebreid assortiment. Er is veel keus en tijdens je bezoek aan de winkel zijn er veel deskundige medewerkers die je kunnen helpen. Daarnaast ben ik geweest voor interieuradvies. Dit is mij heel erg goed bevallen.

Vriendelijk, enthousiast, behulpzaam, netjes

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, Maurice!
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review, Maurice!
Goed om te horen dat u zo'n fijn gevoel aan het interieuradvies heeft overgehouden! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

Marianne Vrieling

Er waren verkeerde meubels geleverd en deze zijn keurig weer omgeruild en ook bezorgd zonder kosten. Toppie Pronto heel blij mee!!

Beste Marianne,
Beste Marianne,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast over ons bent en dat de meubels snel zijn omgeruild na de verkeerde levering. Wij wensen u heel veel plezier met de Atrio meubels!

shirley

Leuke meubels betaalbaar en als het op voorraad is super snel binnen

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Bedankt voor de leuke review, Shirley! Heel fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen jou heel veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

P de bonte

Gezellige winkel om rond te lopen en inspiratie op doen

Pronto is mooie woonwinkel

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Wat een leuke review om te lezen, bedankt hiervoor! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel en eetstoelen!

Aike

Twee eetstoelen gekocht, heel veel keuze en we konden rustig rondkijken zonder dat er meteen een verkoper in je nek loopt te hijgen.

Erg vriendelijk personeel, niet opdringerig en ze denken goed mee.

Beste Aike,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetfauteuils. Wij wensen u veel plezier hiermee!
Met vriendelijke...
Beste Aike,