Bram Kort

Slechte service voor een prijzige bank. Je mag beter verwachten voor deze prijs

Ruim assortiment en goed geholpen

Pronto wonen Den Bosh

Toffe servive en klantvriendwlijkheid van Nickey

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe dressoir en de eetstoelen!...

Bertie Schoonens

Een prettige winkel omt te kopen

Beste Bertie,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe fauteuil!

Heel klantvriendelijk
Nu wachten tot alles binnen is

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Henk Van Pouderoijen

Mee denkend

Wat op voorraad hebben

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!
Pronto...
Beste Henk,

Beppie Neefs

Prettig

Fijn personeel

Geen.

Beste Beppie,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...
Beste Beppie,

Baginda

Prettige en hulpvaardig personeel .Heel fijn en n iet opdringerig

Vriendelijk en deskundig personeel

Beste Baginda,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lampen!

Corina van Oorschot

Klantvriendelijkheid was super door medewerkster en neemt alle tijd voor je,top!!

Ga gewoon zo door

Beste Corina,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo fijn bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Corina,

A. van Vught

Leuke winkel, heel klantvriendelijk personeel.

Zeer klantvriendelijk

Beste heer/mevrouw van Vught,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kasten!
Met vriendelijke...
Beste heer/mevrouw van Vught,

Van der Wielen

Juist en prettig ervaren

Vriendelijkheid in de winkel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het samenstellen van een compleet nieuw interieur. Wij wensen u alvast veel plezier hiermee!