C. Poulussen

Perfect.

Prachtige collectie

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bartafel en stoelen!
Pronto...

Eddy de Jong

Goed en helder advies

Beste Eddy,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Beste Eddy,

Sonja van Mourik

Heel goed

Vriendelijke dame aan telefoon gehad. Volgens mij Manon. Heeft mij heel fijn geholpen en dacht ook mee. Fijne ervaring. Ook op het hoofdkantoor heel vriendelijk geholpen.

Heb ik niet

Beste Sonja,
Wat een leuke review om te lezen! Fijn om te horen dat u telefonisch zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Mondetti stoel!
Beste Sonja,

Linda

Goed geholpen

Één van de producten was niet meer op voorraad maar werd meteen de telefoon op gepakt om naar andere filialen te bellen of die nog in goede conditie op de showroom zaal stond

Beste Linda,
Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van de nieuwe bijzettafels! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto wonen den...
Beste Linda,

Pront Den Bosch

Wij zijn tot nu toe heel erg tevreden
Fijn geholpen vriendelijk en netjes
Alles is prima gegaan

Veel keus en fijne verkoopsters

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Pronto wonen den...

A. Steenis

Prettig en vakkundig geholpen

Personeel erg aardig maar niet opdringerig, hetgeen wij als prettig hebben ervaren vooraf hebben wij ons via de website van pronto georiënteerd.

Gewoon doorgaan op deze weg

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een leuke review om te lezen, bedankt voor de complimenten! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Neefs

Service

Zeeeer lange levertijd

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. De levertijd is momenteel inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Wij hopen dat dit snel weer wat sneller gaat zijn. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

particulier

Goed ontvangst

prijs

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Pronto den Bosch

Vriendelijk en goed personeel en ruime keuze

Wij zijn ontzettend goed en vriendelijk geholpen

Geen verbeter punten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Pronto

Wij zijn erg leuk geholpen goede uitleg en advies

Fijne verkopers

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Veel plezier hiermee!