H. van Erven

Goede parkeervoorzieningen

Bezorgservice

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en fauteuil!
Pronto wonen...

Debruin

Hele aardige verkoopster

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent met het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Lian kemmeren

Heel erg gezellig

Heel klant vriendelijk personeel

Beste Lian,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt voor deze beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier met de nieuwe bank!

Willeke de Bever

Gezellig ! Gastvrij zeer goed geholpen

Stevig materiaal altijd zo geweest !

Meer marmer look tafels enz …. Is erg in trek nu !

Verberk

Fijne winkel vriendelijk personeel en lekkere koffie.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Castione barkrukken!
Pronto...

T Dammers

We zijn wederom ontzettend tevreden. Die mevrouw die ons hield, was niet opdringerig, dacht mee. De manier waar wij juist van houden. Dikke duim voor Esther

De sfeer en klantvriendelijkheid doet bij ons heel veel

Nee echt geen verbeterpunten of tips

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Esther! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...

?

Vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Fam.Oostveen

Nette zaak, mooi ingericht

Vriendelijke dames, klantvriendelijk

Een prijs hanteren, inclusief bezorgkosten

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed advies heeft gekregen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij kunnen geen prijzen hanteren inclusief de bezorgprijs omdat onze prijzen zijn gebaseerd op dat wij een afhaal formule zijn. Wij bieden uiteraard wel bezorging aan tegen een meerprijs.

F Ernst

Mooie winkel