van Rooy

Uitstekend

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo enthousiast over ons bent! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...

Anja Pieters

Prima geholpen, goede sfeer, lekkere cappuccino en aardige verkoopster

Sfeer en vriendelijkheid

Beste Anja,
Beste Anja,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen onder het genot van een lekker bakje koffie! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe bank en stoel!

M broek

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van het nieuwe tv-meubel!

Jolanda verhagen

Gezellige winkel met veel mooie spullen

Beste Jolanda,
Beste Jolanda,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om om te horen dat u al meerdere keren goed geslaagd bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u snel weer terug te zien!

Van Dijk

Super geholpen

Als er eenmaal iemand aanwezig is om je te helpen en tijd heeft wordt je ook super geholpen

Meer personeel , maar ja dat wil iedereen 🙈

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe banken. Wij nemen uw verbeterpunt mee om de service hierop te verbeteren!
Met vriendelijke...

Desi van den Assem

Heel goed

Vriendelijk personeel

Nee

Beste Desi,
Beste Desi,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier dan ook alvast veel plezier mee!

Hagelaars

Hele goede service

Uitstraling

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lampen en fauteuil!
Pronto...

Stefan

Ondanks dat het druk was waren we snel en heel vriendelijk geholpen.

Mooie producten. Fijn dat levertijd al op de prijskaartjes staat.

Jammer dat het magazijn op zondag dicht is. Juist als je alle dagen door de weeks werkt blijft alleen zaterdag over om spullen te halen.

Beste Stefan,
Beste Stefan,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u ondanks de drukte goed en snel bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren.

Beijerinck

Heel goed geholpen door de verkoopster

goede en snelle service en deskundig advies.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Pronte den bosch

Kijken of Erkel goede schroeven bij zitten die hebben we zelf moeten kopen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te horen dat de juiste schroeven er niet bij zaten. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe salontafels!