Harold

Erg goed! Heel behulpzaam en vriendelijk

Bovenstaande

Beste Harold,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en eetstoelen!
Beste Harold,
Pronto Wonen den Bosch

Erik Hendriks

Fijne winkelervaring goed geholpen met goed advies

Mooie presentatie, gezellige winkel, deskundig personeel denkt mee.

Beste Erik,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...
Beste Erik,
Pronto Wonen den Bosch

Carlos

Top zaak. Nemen de tijd voor je en geven deskundig advies en denken met je mee

Deskundig advies

Beste Carlos,
Bedankt voor uw beoordeling! Leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Carlos,

Vd langenberg

Mooie winkel ,goed geholpen

Staat mooi opgesteld ,wat het makkelijker maakt.

Het is wel jammer als je voor meer dan 6000 euro koopt , er nog geeneens iets af kan ,of evt. gratis bezorgen.
zou wel klantvriendelijker overkomen.

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen!

Van der Wielen

Fijn ontvangen, en erg behulpzaam

Denkt aan de wensen van de klant

Bij aankoop stempelkaart.digitale bonus punten enz

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Op t hoog

Goede uitleg

Jammer dat er geen foto of informatie over producten zijn snap er niks van kopen zonder te kijken of bestellen raar

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. Helaas hebben wij inderdaad van de arpeggio hocker geen foto in de folder staan omdat deze op maat worden gemaakt in de stof naar keuze. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen terug zien in onze winkel!

Janneke Sönmez

Fijn, warm

Warme aankleding, overzichtelijk

Beste Janneke,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe banken. Wij wensen u alvast veel plezier hiermee!
Beste Janneke,

Fam G.C. van Rossum

Medewerkster Manon heeft prima geadviseerd

Beste klant,
Bedankt voor deze review! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Manon! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxstoelen en bank!

Vlassak

Fijn

Raar dat sommige dingen op de hoofd-compter moeyen en niet op de laptop waar het personeel mee werkt

Beste klant,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!

Jack

N/a

Prijs - kwaliteit

N/a

Beste Jack,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! Veel plezier met de nieuwe lampen!