V Schijndel

Vriendelijke medewerkers, prettig gevoel bij het adviseren.

Correct en vlotte afhandeling.

Beste heer/mevrouw van Schijndel,
Beste heer/mevrouw van Schijndel,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Erg fijn om te horen dat u zo'n prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil.

Boelen

Leuk

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo'n leuke ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met...

N. de Beer

Heel goed

Denken goed mee en goed advies op een fijne manier

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe meubels!

Geerhard Gijben

Onze ervaring met de winkel is goed, zeker het geduld dat de medewerkers vaak moeten hebben omdat mensen zoals wij niet gemakkelijk een gezamelijke keuze kunnen maken.

De inrichting van de winkel en klantvriendelijkheid.

Beste Geerhard,
Beste Geerhard,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat er goed de tijd voor u is genomen zodat u rustig de juiste keuze kon maken. Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe meubels!

Inge van zuijdam

Voor de tweede keer aankopen gedaan in de winkel
Gaan overal kijken maar komen toch steeds weer terug bij pronto wonen
super aardig personeel vind ik heel belangrijk

Voor ieder wat wils /verschillende stijlen

Misschien 2 prijzen op de meubels van alle opties en minimale opties

Beste Inge,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat jullie steeds weer bij ons terecht komen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...
Beste Inge,

wil v.d. Broek

Heel leuk en gezellig ook belangrijk goed personeel

Dian

Super

Vriendelijk en nette verkoopster
Schone winkel.
Veelzijdig assortiment

Beste Dian,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u veel plezier hiermee!
Met...
Beste Dian,

Laus

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met de nieuwe eetstoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Pronto...

Van Lier

Heel fijn geholpendoor Patricia H

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Patricia! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe eethoek!

Jordyvravestijn

Super

Ruime keus,

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...