prive

Mooie winkel

groot assortiment

vind het te vol staan,wordt dan onoverzichtelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe kasten. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze winkel/service hierop te verbeteren!

Jo Janssen

Heel goed

Leuke gemoedelijke sfeer

De prijs van de banken die in de aanbiedingen zijn verschillen wijken wel heel erg af van de prijs die je uiteindelijk moet betalen... tot wel bijna 150% van de bank in de aanbieding € 1.800,00 naar... De prijs van de banken die in de aanbiedingen zijn verschillen wijken wel heel erg af van de prijs die je uiteindelijk moet betalen... tot wel bijna 150% van de bank in de aanbieding € 1.800,00 naar € 2.750,00 dit alleen om een andersoort stof van € 160,00 extra en de bank in spiegelbeeld en 3 hoofdsteunen extra. En uiteraard de verzekering en thuis gebracht.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heb even uw order nagekeken voor het prijsverschil. Maar de Florance bank is geen bank die in de aanbieding is alleen wordt op de prijskaart de vanaf prijs zonder extra opties getoond. Dit is de prijs van €1479,-. Echter heeft u hierin een beter zitcomfort (HR zitting), een slaap/relaxfunctie, opbergvak, 3 hoofdsteunen, 5 jaar garnatie en bezorging. Hopelijk is het zo voor u iets duidelijker. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

S.van Buul

Goed geholpen

Goed en mooi arsortiment

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!
Pronto...

Pronto Wonen

Gezellige mooi winkel, leuke opstellingen

Heel groot assortiment.
Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers,

De kassaomgeving is minder aantrekkelijk en rommelig.

G.C. van Vliet

Heel veel keuzes. Een beetje druk en komt erg vol over.

Vriendelijk personeel.

Iets meer kennis nodig bij een bestelling. Een stoel besteld en achteraf kon de voetsteun niet bij deze stoel geleverd worden.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunten mee nemen om onze service/winkel op te kunnen verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuil!

RvD

Vriendelijke en vlotte medewerkers

Vriendelijke verkoopsters

Beste klant,
Bedankt voor deze beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van het nieuwe karpet. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

pronto den bosch

Uitstekend

vriendelijkheid

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u alvast veel plezier met de aankoop!
Met vriendelijke groet,...

v. d. heuvel

Positief

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u uw bezoek zo positief heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!
Pronto...

Pronto Den Bosch

Hele mooie winkel en het magazijn ziet er strak en schoon uit

Magazijnbeheerder (DB)was heel aardig en behulpzaam echt een topgozer een dikke 10+

Beste klant,
Bedankt voor de leuke review! Heel fijn om te horen dat zowel uw bezoek aan de winkel als het magazijn zo goed is bevallen! En bedankt voor de complimenten over onze magazijnbeheerder!

Verstappen - Chambon

Goed ,plezierig

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Goed om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel.