Dedeyne Marc

Zeer mooi en plezant winlenen

mooi en gevarieerd assortiment,
personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Marc,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor. Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen in onze winkel en wensen u veel plezier met de nieuwe verlichting!
Beste Marc,

J Gerritsen

Geweldig geholpen. Door Nikkie

Prettige verzorgde en fijne behandeling

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Nikkie! Wij wensen u alvast veel plezier van de nieuwe meubels!
Pronto Wonen Den...

M. van der Loo

Deskundig en vriendelijk

voldoende keus

nvt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed en vriendelijk bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...

Klijn Bremstraat 6. in Waalwijk

Super goed geholpen.👍

Heel gezellig ingericht

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe stoelen. Wij wensen u hier veel plezier mee!

L Steenbergen

Super leuke winkel, al jaren.
Ik kom er heel vaak 💐👍
Als je in mijn woning Pronto zegt gaat alles schudden 🤭

De dames zijn goed op de hoogte van alle artikelen, ook geven ze deskundig advies 👍

soms té weinig personeel, zeker in de weekenden..

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Wat een super leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en al meerdere keren goed geslaagd bent.

Verhoeven

Den Bosch

Goede service

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent!

vd Leest

Deskundig advies, vriendelijk personeel

Behulpzaam en vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent over de nieuwe meubels!

Kaj

Goede ervaring bij Pronto Den Bosch. Nicky heeft ons uitstekend geholpen met het uitzoeken van nieuwe meubels. Dankzij haar achtergrond als interieurstylist kon ze goed meedenken met onze... Goede ervaring bij Pronto Den Bosch. Nicky heeft ons uitstekend geholpen met het uitzoeken van nieuwe meubels. Dankzij haar achtergrond als interieurstylist kon ze goed meedenken met onze persoonlijke situatie en had ze goed advies over materiaal van de meubels, onderhoud, kleurcombinaties en plaatsing in huis.

Klantvriendelijk, deskundig, mooie producten

Beste Kaj,
Beste Kaj,
Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij om te horen dat u zo goed bent geadviseerd door onze collega Nicky. Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe meubels en zien u graag terug in onze winkel!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Matthijssen

Prima, deskundig en vlotte afhandeling. Hopelijk komt de bank ook snel. Mooi systeem met het huren van een bus om zelf je bank op te halen

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij duimen met u mee dat de bank snel komt en we wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe bank!...
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

Welts

Goed advies

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u goed advies heeft gehad van onze collega. Wij wensen u veel plezier met uw meubelen.
Pronto...