Sluijter

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

Ondanks onderbezetting ons als klant goed geholpen

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad en ondanks dat wij onderbezet stonden alsnog goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!...

Mevrouw Scheutjens

Zeer vriendelijk geholpen.

Beste Mevrouw Scheutjens,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuils en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Mevrouw Scheutjens,

Vos

Meedenken

De noesten in tafels vervangen door hout blokje is heiligschenis dus dom en lelijk

Beste familie Vos,
Fijn om te horen dat u zo'n goed ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetbank!

Jan v Loon

Prima winkel

Komt afspraak na

Beste Jan,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe tafels en het karpet. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Jan,

Jose beset

Zeer goed vriendelijk

Beste Jose,
Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!

Angela Nendels

Goed geholpen en goede service

Beste Angela,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!

rotmans

Prima artikelen en prima keuze

prima prijzen

niet

Beste klant,
Wij vinden het erg goed om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe salontafels! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...

Karin Jaeqx

Positief

Klantvriendelijkheid. Meedenken bij verschillende opties en begrip, ruimte en tijd bieden voor het maken van een keuze.

Bij online accepteren van de offerte bedrag van aanbetaling vermelden en dit duidelijker aangeven.

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Bedankt voor uw beoordeling, Karin! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service te kunnen verbeteren.... Bedankt voor uw beoordeling, Karin! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service te kunnen verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de aankoop!

verstegen

dat de klant kan onderhandelen. korting als je bijna een complete huis inrichting koopt

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij hebben vastgestelde prijzen en bieden de laagste prijsgarantie aan, daarom geven wij geen kortingen behalve op uitlopende collectie. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!

Elizabeth

Mooi en een ruim assortiment

Geen aanmerking

Beste Elizabeth,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met...
Beste Elizabeth,