Aartje Van kuijlenborg

Super mooie winkel met erge mooie spullen

Netjes in de winkel en deskundig advies mooie spullen en niet te duur

Beste Aartje,
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Met...
Beste Aartje,

T.van Korven

Nagaan of artikelen in andere vestigingen wel verkrijgbaar zijn, zodat de klant toch geholpen is.

Nagaan of artikelen in andere vestiging verkrijgbaar zijn.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat de lamp in een ander filiaal wel nog op voorraad was zodat u deze toch nog heeft kunnen bestellen!
Met vriendelijke groet,...

C van Herp

Mijn ervaring is positief. hangt ook af van degene die u helpt

goede begeleiding

laat sommige kleuren bij daglicht zien

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Verder zullen wij uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren!

Herman

Prima, keuze te over en genoeg variatie.

Gewoon een leuke winkel waar genoeg keuze is.

Eigenlijk niet.

Reactie Pronto Wonen Den Bosch:

Bedankt voor uw beoordeling, Herman! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke groet,...

Dank

Komen hier graag voor woon accessoires

gewoon leuke winkel

bij sommige producten staat voorradig maar dat blijkt dan niet zo te zijn

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Soms kan het voorkomen dat het product niet meer op voorraad is en het kaartje nog niet tijdig is aangepast. Dit komt vaak vanwege drukte of omdat iets online is verkocht. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe accessoires!

Terlingen

Het was erg druk in de winkel met te weinig personeel.

Meer petsoneel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Helaas hadden wij inderdaad tekort aan personeel omdat er helaas een aantal ziek thuis zaten. Wij hopen uiteraard dat u dit in de toekomst niet meer zo hoeft te ervaren, excuses hiervoor! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

M. van Brandwijk

Zag er keurig en verzorgt uit, vriendelijk en behulpzaam personeel

personeel nam voldoende tijd om e.e.a. uit te leggen.

Beste heer/mevrouw van Brandwijk,
Beste heer/mevrouw van Brandwijk,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen en het tv-meubel!

Cindy Prins

Heel goed fijn geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. Meer interieur tips. Prettige ervaring.

Verkoopster met interieur kennis. Ondanks drukte in de winkel toch alle tijd genomen.

Korting! Een bank van ruim €3000 gekocht en €0 korting vind ik echt niet van deze tijd. Desnoods in accessoires we zagen een mooie lamp. Maar het was duidelijk dat er geen enkele ruimte voor korting... Korting! Een bank van ruim €3000 gekocht en €0 korting vind ik echt niet van deze tijd. Desnoods in accessoires we zagen een mooie lamp. Maar het was duidelijk dat er geen enkele ruimte voor korting was. Dit zou een reden kunnen zijn om naar een ander te gaan.

Beste Cindy,
Beste Cindy,
Wat een super leuke review om te lezen! Heel fijn om te horen dat er ondanks de drukte genoeg tijd voor u werd genomen bij het samenstellen van uw nieuwe bank! Omdat wij vastgestelde prijzen hebben is er bij ons geen mogelijkheid voor onderhandeling over de prijs. Wel bieden wij de laagste prijsgarantie aan zodat u zeker weet dat u nooit teveel betaald. Wij wensen u alvast heel veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Den Bosch

F.j. Damen

Wij heel goed geholpen.

Goed advies

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u meerdere keren zo goed geslaagd bent bij ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen in de toekomst!...

Y Janssem

Mooie winkel en gezellige opstellingen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuils! Wij wensen u hier heel veel (relax)plezier mee!