Zeer slecht!!!!!

Geen sterke punten

Klant vriendelijkheid moet beter

Aankoop van lederlook eetkamerstoelen gedaan, door verkeerd advies om de stoelen te impregneren, schade aan stoelen. Pronto heeft de stoelen kosteloos vervangen. Snelle levering van nieuwe stoelen.... Aankoop van lederlook eetkamerstoelen gedaan, door verkeerd advies om de stoelen te impregneren, schade aan stoelen. Pronto heeft de stoelen kosteloos vervangen. Snelle levering van nieuwe stoelen. Keurig afgehandeld en prettige communicatie. Top!

Goede ervaring. deskundig en vriendelijk personeel

Wij zijn met enige tussenpoos 2 x geweest en de verkoper die ons de eerste keer adviseerde, herkende ons nog. Zelfs details waarom wij kwamen. Scoort goed.

Nee

A.g.Numan

Lange wachttijd voor een fauteuil.Bijna 15 weken.

Ondanks alles klantvriendelijk.

j.c. de beer

Complimenten in 1e instantie over winkel en bediening, wat in hield dat mijn vrouw en ik een bankstel, een loveseat, een salontafel, een t.v. meubel, een volledige eethoek, iets later nog twee zog.... Complimenten in 1e instantie over winkel en bediening, wat in hield dat mijn vrouw en ik een bankstel, een loveseat, een salontafel, een t.v. meubel, een volledige eethoek, iets later nog twee zog. industrielampen en een grote wandklok kochten voor een fors bedrag. Eerst werd eethoek geleverd en door 2 medewerkers van een transportbedrijf in elkaar gezet, waarbij na hun vertrek de poten te kort bij elkaar waren geplaatst, waardoor de 6 stoelen niet onder de tafel paste. Dit eerste probleem werd na de komst van een medewerker van Pronto keurig verholpen, daarbij ook nog even de twee kastdeuren van het t.v. meubel meenemend omdat deze scheef hingen. Enige tijd later werden de 3zitsbank en loveseat afgeleverd. Na de eerste dag zakte een gast van ons opeens enige centimeters door op een hoekzitplaats van de bank en bleek aan de hoekplaats een knopje ter bediening van de voetsteunen aan de andere zijde van de bank verdwenen te zijn. Ong. 3 weken later kwam pas een onafhankelijk monteur van fa. Oranje , die de bank op snelle en vakkundige wijze heeft hersteld. Volgens deze vakman waren de poten niet op juiste wijze gemonteerd, waardoor de zitplaats er door heen zakte.
Het knopje aan de andere zijde was in de zijvoering van de bank verdwenen, vermoedelijk is de kabel daaraan tijdens transport onder spanning geraakt en de knop door de voering naar binnen getrokken. Een en ander keurig door de man gemaakt. Ook ging het mis met de twee lampen. Door een monteur van het bedrijf Moermans uit Weesp zijn de twee lampen opgehangen, waarbij de monteur verklaarde dat 1 lamp schuin hing door dat er een zog. sierbout een andere maat had dan de andere twee en daarbij een deukje in de platte bovenzijde van de kap had gedrukt. Wederom naar de zaak Pronto gegaan en een en ander uitgelegd. Begripvol stelde men vast dat wij wel erg veel pech hadden met de aanschaf van, hetgeen helaas inderdaad het geval was. Na ong.drie weken een belletje van Pronto en heb ik vervolgens een nieuwe lamp uit het magazijn in Hoofddorp opgehaald. Wederom zelfde monteur laten komen en tot ons verdriet bleek deze lamp het zelfde euvel te hebben. Het verschil van lengte van de drie sierbouten was de oorzaak dat de lamp schuin hing, veroorzaakt door een niet juiste montage van de sierbouten. Weer naar Pronto en de medewerkster gaf ons aan dat zij het aan een collega zal doorgegeven, die daar over ging, toch haar vrije dag had. Enige dagen later werden wij gebeld en hebben aan het verzoek van Pronto een en ander fotografisch vastgelegd en verzonden naar Pronto. Wij wachten nu op de reactie van Pronto. Een derde lamp zonder fabricagefout naar wij hopen en hopelijk door een medewerker van Pronto zelf geplaatst
Wij zijn aan de monteur zelf voor het ophangen, incl. boren, al 80 euro kwijt.Dat is verloren geld. Dat wij dat de 1e keer zelf moeten betalen is normaal. Dat weet je als klant van Pronto. Maar een 2e en wellicht een 3e maal weer een monteur zelf laten komen en zelf daarvoor betalen vinden wij niet kloppen. Wij wachten nu maar "gelaten" de reactie van Pronto af.
Ik ben zelf niet bij machte de montage zelf te doen en moet daarvoor een beroep doen op de "vakman".

In de winkel keurig en vriendelijk personeel.

De nasleep i.v.m. fabricagefouten van voornoemde zaken was te langdurig, geen eigen controle kennelijk van de geleverde lampen, vooralsnog een vreemde reactie van Pronto over geen vergoeding i.v.m.... De nasleep i.v.m. fabricagefouten van voornoemde zaken was te langdurig, geen eigen controle kennelijk van de geleverde lampen, vooralsnog een vreemde reactie van Pronto over geen vergoeding i.v.m. de ophanging van twee/ drie lampen, dat ik dat zelf moet bekostigen. 1e keer normaal, maar dan????.

A. van Dijk

Bijzonder positief. Correct,komen afspraken na,breed assortiment, scherp geprijsd.

Deskundig ee, eigenlijk biet.

L.Padding

Hoewel de stoelen veel later dan afgesproken bij ons werden geleverd,hebben ze hun excuus aangeboden,op een manier ,die begrijpelijk en zeer vriendelijk was. !! Compliment !! Verder zijn we heel... Hoewel de stoelen veel later dan afgesproken bij ons werden geleverd,hebben ze hun excuus aangeboden,op een manier ,die begrijpelijk en zeer vriendelijk was. !! Compliment !! Verder zijn we heel blij met de stoelen,zijn mooi ,maar ook comfortabel ,en dat is heel belangrijk. Zijn zeer vriendelijk geholpen. En onze volgende aankoop,zal daarom zeker weer bij Pronto Wonen zijn.

Ja ,door een gele goede uitleg,wat goed is om te weten,wat betreft het materiaal,en het onderhoud ervan.

Neen!!

peter ströms

Dat is goed

Er zijn heel veel producten op voorraad erg prettig.

De bezorging. Je betaalt voor Het binnen zetten vd meubels. Maar moest mee helpen omdat de bezorger alleen was

Win

Ruime sortering, vriendelijk personeel.

Een geleverde stoel had een fabricagefout. Geen probleem om te melden en er is zonder problemen een nieuwe geleverd. Top.