Prettig bedrijf, waar je je welkom voelt. Klantvriendelijk zoals een toilet.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed en een leuk assortiment

Niet nodig!

Rob Naber

Geweldige woonwinkel, veel sortering, goed advies en service, heb er mijn hele woonkamer mee ingericht

Zo ie zo dat mijn meubels 2 weken eerder dan afgesproken werden geleverd, (scheelt weer minder zitten op de tuinmeubelen?) Vakkundig personeel.

Het afschaffen van de vrij hoge bezorgkosten bij de All In Service

Het is een mooie winkel met een heel veel keus van leuke en aparte meubels,banken,stoelen etc.
We vonden het recht een leuke winkel voor ieder zijn eigen smaak en voorkeur

Hele goede service en advies van een verkoper die echt met ons mee dacht.
Het is een mooi bedrijf voor ieder wat wils

Klooster

Alleen maar positief.

Advies was goed en voorlichting over hoe alles gaat verlopen was goed uitgelegd.

Als er een mankement is kan dit wat ons betreft dit wel wat sneller op gepakt worden.

Na duidelijke informatie werd besloten om twee banken te kopen.(Ortello) De levertijd zou tussen de 8en 10 weken zijn. Na 7 weken bericht dat de banken er al waren. Met de gratis aanhanger de twee... Na duidelijke informatie werd besloten om twee banken te kopen.(Ortello) De levertijd zou tussen de 8en 10 weken zijn. Na 7 weken bericht dat de banken er al waren. Met de gratis aanhanger de twee opgehaald. Prima geregeld en geholpen. Enthousiast over de banken en daarom toch ook maar direct de bijpassende fauteuil besteld. De volgende dag bleek er echter bij de drie-zitsbank een klein scheurtje in de leuning te zitten. Direct foto's gemaakt en contact opgenomen met de winkel. Daar werden de foto's doorgestuurd naar de fabrikant. Ik zou bericht krijgen voor de afhandeling. Er kwam een nieuwe zijkant en deze werd door een monteur ter plaatse vervangen. Tijdsduur 3 weken. Toen kwam het bericht dat de fauteuil klaar stond in het magazijn. Ook die zou worden opgehaald, maar er kwam een kwartier later bericht dat de stoel aan de achterzijde beschadigd is. Na goed overleg toch de stoel opgehaald. Thuis foto's van de schade gemaakt en tevens van de plooi in de rugleuning, die pas na uitpakken zichtbaar werd. Foto's weer aangeleverd en kreeg na een week het antwoord dat zowel de zijkant als de leuning nieuwe bekleding zal krijgen en ook weer ter plaats zal worden gemonteerd. Nu is het afwachten wanneer dit gaat plaatsvinden. Alles bij elkaar gewoon pech en vertrouwen houden in de gemaakte afspraken. Als die werkzaamheden op de juiste manier uitgevoerd worden is dat zeker positief en kan ik blij zijn met mijn aankoop en de contacten met Pronto.

Positieve houding ten aan zien van de klant met een klacht/probleem.

Goede controle op de materialen voor aflevering is er al. Dit goed volhouden.

Meneer en mevrouw Happy

Gastvrij ontvangen. Deskundig geholpen. Tevreden over de aankoop van de meubelen. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Klein minpuntje. Iets te vaak gebeld dat de spullen binnen waren. Verder erg... Gastvrij ontvangen. Deskundig geholpen. Tevreden over de aankoop van de meubelen. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Klein minpuntje. Iets te vaak gebeld dat de spullen binnen waren. Verder erg netjes afgeleverd. Zal daar zeker vaker komen om ons interieur te verfraaien.

Anton verveer

Mooi overzichtelijk ingericht, als het wat druk is in de winkel dan moet je lang wachten voordat je wordt geholpen. Jammer.

Wout de Jong

Na een aankoop van 6 stoelen gedaan te hebben op vrijdagmiddag en daarna spijt gekregen en op dinsdag getracht dit terug te draaien en zou ik terug gebeld worden, dit is niet gebeurd, 2 dagen later... Na een aankoop van 6 stoelen gedaan te hebben op vrijdagmiddag en daarna spijt gekregen en op dinsdag getracht dit terug te draaien en zou ik terug gebeld worden, dit is niet gebeurd, 2 dagen later weer gebeld, toen wisten ze te vertellen dat ik te laat was en alleen nog met kosten kon annuleren. Nu zitten we weliswaar met goede stoelen maar eigenlijk iets te groot voor onze kamer.
De stoelen welke we aangeschaft hadden moesten we zelf ophalen in Hoofddorp, dit was bekend en hadden we mee ingestemd. Op internet kon ik echter diezelfde stoelen kopen voor dezelfde prijs en zouden ze gewoon thuis bezorgd worden, met als voordeel dat ik ze dan wel gratis kan retourneren als ze niet bevallen.

Meer met de klant mee denken en niet alleen verkoop boven aan zetten.
Gratis thuis bezorgen boven een bepaald bedrag
Meer klantvriendelijk, terug bellen en coulantie tonen

L.langenakker

Prima ,goede service en aardig personeel. mooie zaak!!

Wij zijn prima geholpen door de desbetreffende verkoopster ,alle stappen zijn duidelijk doorgenomen.
wel vond ik de bezorgtijd wat lang zo'n 12 wkn. Ook jammer dat jullie de bank in de fabriek niet kunnen behandelen tegen vlekken .Natuurlijk tegen meerprijs . Verder ben ik tot nu toe zeer tevreden over de bank, grt linda langenakker

zie hierboven

Floris.van.Herwerden