P de bondt Prins

Ervaring bij jullie al van jaren terug is erg naar ons zin

Ik moet de bezorgers van jullie bedrijf een compliment geven hebben mij heel erg goed geholpen

Ik heb een bank gekocht bij pronto wonen cruquius. deze werd wel op de afgesproken tijd geleverd, maar het elektrische gedeelte functioneerde niet. het heeft erg lang geduurd voor de bank gemaakt... Ik heb een bank gekocht bij pronto wonen cruquius. deze werd wel op de afgesproken tijd geleverd, maar het elektrische gedeelte functioneerde niet. het heeft erg lang geduurd voor de bank gemaakt werd, en werd van het kastje naar de muur gestuurd. dit door slechte communicatie binnen het bedrijf.
klantenservice vond het allemaal goed opgelost, en was verbaasd over mijn negatieve reactie, dat ik niet meer bij dit bedrijf iets zou willen aanschaffen.
medewerker die ik sprak stond absoluut niet open voor mijn kritiek, vond dat alles naar hun inzicht goed opgelost was. ik voelde mij niet gehoord.

de verkoop was prima en naar alle tevredenheid.

communicatie binnen het bedrijf moet doelmatiger.
gehoor geven aan klanten bij de nazorg moet beter.

Doratheadobbelaer@gmail.com

We werden prettig geholpen, levertijd was echter langer dan afgesproken.

Zij waren vriendelijk

Beloften die werden gedaan moest ik nogmaals over bellen. Waren wel heel vriendelijk

K van Wamelen

Warm en open welkom, staan genoeg mensen klaar om je de hulp en kennis te bieden. Genoeg keuze mogelijkheden en adviezen wat je keuze betreft.

Goed advies en kennis van de producten.

Soms de klant wanneer ze dit aangeven ook even zelf de tijd in de winkel gunnen.

T.P van Oorschot

Ben heel vriendelijk geholpen en een goede uitleg en wij voelden ons op ons gemak
Ik zal het ook aan andere mensen aabevelen

Het ziet er keurig uit en je word vriendelijk geholpen

Ik zou het niet zo gauw weten

J.Peschier

Wij hebben hele goede ervaringen met Pronto, vriendelijk personeel staan voor je klaar met oplossingen.

Goede uitleg over de producten die ze verkopen.

Nee

Robert

Wæt een leuke winkel met enthousiast personeel!

Meedenken, adviseren, goed luisteren naar onze wensen en dan aanbieden.
Ging erg goed.

Gewoon zo doorgaan!

Phine Wesseling

Leuke winkel. Goede service. Snelle levering. Zeer tevreden met de spullen.

De verkoper dacht mee.
Vriendelijk en had goede adviezen.

Nee was prima.
Alleen bezorgen was 1.1/2 uur later daar is keurig over gebeld.
Maar kwam daarna nog 1 uur later.

Weij. M

Prima bedrijf , leuke winkel en je word netjes geholpen, onze bank was keurig op tijd binnen en werden ook netjes opgebeld!