Het was onze eerste aankoop bij dit bedrijf. Er werd tijd voor ons genomen om te vertellen wat we graag wilde. Samen hebben we met de verkoper een superbank samengesteld. De bank kwam zelfs nog wat... Het was onze eerste aankoop bij dit bedrijf. Er werd tijd voor ons genomen om te vertellen wat we graag wilde. Samen hebben we met de verkoper een superbank samengesteld. De bank kwam zelfs nog wat eerder dan de geschatte leveringstijd.

Er werd de tijd genomen om te luisteren. Goed advies verkoper.

Hillegom

Vriendelijke bediening en hulpvaardig

Behulpzaam

Misschien het benoemen van voordeel of nadeel van een stof

Philip

Mooie bank uitgezocht en onder voorwaarden dat we een leenbank zouden krijgen betaald in de winkel. We zouden gebeld worden ivm de levering leenbank. Dit was niet het geval en na zelf gebeld te... Mooie bank uitgezocht en onder voorwaarden dat we een leenbank zouden krijgen betaald in de winkel. We zouden gebeld worden ivm de levering leenbank. Dit was niet het geval en na zelf gebeld te hebben kregen we de mededeling dat we eerst 50 euro extra moesten betalen voor de levering leenbank. We hadden in de winkel al 50 euro betaald voor levering en dit was volgens de medewerker voldoende. Toen wij ons ongenoegen hierover uitspraken werd ons verteld dat de "echte" bank de volgende week daarop al geleverd zou worden. Laat die leenbank dan maar zitten dachten wij. Echter werd de "echte" bank niet geleverd, werden wij daarom niet gecontracteerd en kregen wij bij het bellen hierover het bericht dat de levering nog met een paar weken werd uitgesteld. Pronto heeft zich niet aan de afspraken gehouden en het voelt alsof de medewerker ons de bank heeft aangesmeerd, de verdere afwikkeling van de vertraging is onprofessioneel afgehandeld.

Verkoopskills

Laat de verkoper zijn afspraken duidelijk afstemmen met de rest van het team en de leverancier. Nu maakt pronto bellen beloftes die ze niet na kunnen komen.

Contact goed

Nee

Meer kennis zeker wat betreft cijfers, onze rekening klopte 2 keer op meerdere punten totaal niet

Prettige medewerkers, goed geadviseerd en blij met de meubels! Zeker een aanrader!

Snelle levertijd, veel op voorraad en je kan veel naar eigen smaak maken.

Zeer slechte levering

Op tijd leveren

Van arkel

Zeer goed zijn tevreden

Zeer goed geholpen

In de winkel op zich keurig geholpen, alleen jammer dat twee dagen na aankoop de levertijd werd veranderd van 4 tot 6 weken, naar 10 weken.

nee

communicatie naar klanten, beter beheer van voorraad en daar direct duidelijkheid over geven.

A.M. Wijsman

Goede kennis van zaken en uitgebreide informatie over de aan te schaffen producten. Daarnaast ook de eigenschappen en het onderhoud werd duidelijk verteld. Overzichtelijke offerte en ook op de mail... Goede kennis van zaken en uitgebreide informatie over de aan te schaffen producten. Daarnaast ook de eigenschappen en het onderhoud werd duidelijk verteld. Overzichtelijke offerte en ook op de mail zodat je thuis alles nog eens rustig kunt nazien.

De tijd die men neemt voor de klant maar ook het complete plaatje, qua stof, eigenschappen, onderhoud e.d.

nee, eigenlijk niet.

S. Hoenson

Prettige winkel, groot assortiment, vriendelijk en deskundig personeel.

Goede informatie over het bankstel dat ik wilde kopen.

Geen verbeterpunten.