RG Ritzen

Slechte ervaring, bij kopen van de eettafelstoelen in januari werd gezegd dat ze de order meteen in de computer zou zetten omdat er nog maar enkele stoelen beschikbaar waren, nu blijkt dat de... Slechte ervaring, bij kopen van de eettafelstoelen in januari werd gezegd dat ze de order meteen in de computer zou zetten omdat er nog maar enkele stoelen beschikbaar waren, nu blijkt dat de stoelen pas einde juni komen

Nakomen wat beloofd wordt

Vriendelijke en hulpvaardige mensen. De eerste keer dat wij eetkamerstoelen wilden kopen werden we prima geadviseerd. De tweede keer, toen wij fauteuils gingen kopen had ik een minder goed gevoel.... Vriendelijke en hulpvaardige mensen. De eerste keer dat wij eetkamerstoelen wilden kopen werden we prima geadviseerd. De tweede keer, toen wij fauteuils gingen kopen had ik een minder goed gevoel. De verkoopster was overdreven enthousiast in haar advisering, praatte veel, luisterde weinig en was duidelijk bezig met 'hard' selling. Zij heeft haar doel bereikt, want wij hebben de fauteuils gekocht, maar ik had liever een andere manier van adviseren gehad.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Aan de adviseurs wil ik als tip meegeven dat zij minder praten, beter luisteren en niet over-enthousiast de waren aan de man brengen. Een goed en gedegen advies op basis van kennis en ervaring vind... Aan de adviseurs wil ik als tip meegeven dat zij minder praten, beter luisteren en niet over-enthousiast de waren aan de man brengen. Een goed en gedegen advies op basis van kennis en ervaring vind ik plezieriger dan een zeer enthousiaste dame of heer die ons van haar/zijn mening probeert te overtuigen.

In 't Veld

Zeer negatief

niet

meer klantvriendelijk, elke order is een order, ook al is een order van 1000 euro voor haar niet groot voor de koper wel, respect naar de klanten en meer oplossingsgericht denken ipv standaard maar... meer klantvriendelijk, elke order is een order, ook al is een order van 1000 euro voor haar niet groot voor de koper wel, respect naar de klanten en meer oplossingsgericht denken ipv standaard maar sprays meegeven.

E Vermond

Helemaal top mijn eetkamerbankje was toch te breed en ze hebben hem heel snel smaller gemaakt . Ze hebben ook een paar keer contact op genomen met mij of alles naar wens verliep. Vind ik echt een... Helemaal top mijn eetkamerbankje was toch te breed en ze hebben hem heel snel smaller gemaakt . Ze hebben ook een paar keer contact op genomen met mij of alles naar wens verliep. Vind ik echt een hele goeie service. Dank jullie wel daarvoor. Mvg Eveline

Dat ze contact houden met de consument dat vind ik echt goed

Nee helemaal niet alles was goed geregeld

Reggie van den A.

In de winkel goed en klantvriendelijk behandeld, bij de afhaal service niet goed behandeld. Boedelbak bleek niet gereserveerd terwijl dat in de winkel beloofd was. Uiteindelijk met veel moeite toch... In de winkel goed en klantvriendelijk behandeld, bij de afhaal service niet goed behandeld. Boedelbak bleek niet gereserveerd terwijl dat in de winkel beloofd was. Uiteindelijk met veel moeite toch mee gekregen, maar de man van de afhaalservice zei dat het onze fout was. Terwijl in de winkel werd gezegd dat zij het zouden regelen voor ons en wij daar zelf niks voor hoefte te doen.

Beter contact tussen ophaal service en winkel

Deskundig en rela gevend advies.

Niek van der peet

Vakkundige mensen.

Henk smit

Super goed geholpen

Fred Bakker

Prima. Terzake kundig personeel. Bijzonder prettig.
Bovendien het bedrijf wat namens Pronto de meubels bracht,...bijzonder kundig, vriendelijk en
terzake kundig.

Uitermate enthousiaste en kundige verkoopster Annabel!

Gewoon doorgaan! Ook de afhandeling bij een kleine onvolkomenheid in de bekleding van een feauteuil........prima.

W.van Klaveren

Goede informatie over stoelen en hun vullingen, scherpe prijzen en goede kwaliteit

Goede product informatie, scherpe tarieven

Misschien iets snellere levering?