du Pont

Leuke meubels etc. maar personeel wat absoluut niet ter zake kundig is.

Levertijd, kwaliteit en prijs allemaal prima in orde

Beter personeel of tenminste deze beter opleiden/kennis van de werkwijze aanbrengen. Showroom/opstelling en kunnen ook beter (is bij andere Pronto's beter voor elkaar!)

Havenaar

Het probleem is goed op gelost. Een beetje jammer kopen wij twee banken salontafel en eettafel kan er geen flesje onderhoud voor de tafel van af

Super goed geholpen

Goed advies over het product

Hanneke

Goed. Fijne niet opdringerige service. Meteen afhalen in hoofddorp niet 20 weken wachten.

Prijs kwaliteit

Iets beter rond kennis laden en deuren.
Deuren omdraaibaar maken?

Erg prettig geholpen in de winkel, en goed meegedacht. Ook in de keuze voor de materialen, waardoor we toch een stevigere stof hebben gekozen uiteindelijk. Producten zouden een levertijd hebben van... Erg prettig geholpen in de winkel, en goed meegedacht. Ook in de keuze voor de materialen, waardoor we toch een stevigere stof hebben gekozen uiteindelijk. Producten zouden een levertijd hebben van 8 weken, maar waren er uiteindelijk al na 3 weken! Jammer dat er bij levering beschadigingen zaten op meerdere producten - hetgeen door de leverancier veroorzaakt is en niet door Pronto. Opvolging hieraan vanuit Pronto is zeer spoedig en snel.

Meedenken, snelle levering, snelle reactie / klantenservice

Levering zonder beschadigingen, zodat we de stoelen direct kunnen gebruiken - ligt wel bij de leverancier, maar is wel een product dat door Pronto wordt geleverd

Geen goede communicatie, veel zelf doen

Betere communicatie

HJ Klei

Positief is de klantvrendelijkheid van het personeel. Voor de tweede keer teleurgesteld in Pronto. Eerst bij een levering van een bank bleek Pronto Arena failliet. Nu toch maar geprobeerd bij Pronto... Positief is de klantvrendelijkheid van het personeel. Voor de tweede keer teleurgesteld in Pronto. Eerst bij een levering van een bank bleek Pronto Arena failliet. Nu toch maar geprobeerd bij Pronto Cruquis. Afspraken omtrent levering niet nagekomen. Levering zou zijn 2-4 weken. Helaas is er na 5 weken nog niets geleverd. Misschien komt het na 6 weken?! Mede hierom, geen Pronto meer.

Positief is de klantvriendelijkheid van het personeel

Positief

Persoonlijke benadering

Duidelijkere uitleg over bezorgmogelijkheden

J.B. Geurts

Volop keus in de stijl die ons aanstaat.

Vriendelijk en deskundig advies.

Wij hebben goede ervaring met Pronto en weten geen punten van verbetering

M Plas

Nette winkel en spontane verkoopsters.
Goede levering.

Zijn goed op de hoogte van hun producten

Nvt