Na wat verkleuringen aan onze nieuwe bank, nu niet meer onze shit-bank maar erg blij met onze opnieuw bekleden zitbank. Blij met resultaat. Brigitta Amstelveen

Toch beter op de hoogte zijn wat een stof kan doen....

van Veen

Leuke spullen weinig spontane inspirerende kennis geen opties voorstellen.

Niet

Uitgebreid de tijd nemen deze meneer had geen verstand van kleuren.

Elric

6 stoelen waarvan 2 afgebroken en vier op het punt stonden om af te breken. Contact gehad met Pronto en die hebben het probleem keurig opgelost wat je niet vaak meer ziet in bedrijven!... 6 stoelen waarvan 2 afgebroken en vier op het punt stonden om af te breken. Contact gehad met Pronto en die hebben het probleem keurig opgelost wat je niet vaak meer ziet in bedrijven! Klantenservice is goed en Kwamen hun afspraken na. Inmiddels 6 nieuwe stoelen staan, ik hoop alleen dat we niet het zelfde probleem gaan krijgen. Pronto klantenservice bedankt!

Klantenservice

Levertijd

Judith Sieval

Matig

Goede verkopers

Betere service

Edith

Pronto Cruquius. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Erg lang op onze bank moeten wachten. Personeel was erg behulpzaam. Kregen een leenbank en een kadobon. Ook de 2 jongens die de bank brachten,... Pronto Cruquius. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Erg lang op onze bank moeten wachten. Personeel was erg behulpzaam. Kregen een leenbank en een kadobon. Ook de 2 jongens die de bank brachten, waren vriendelijk en gaven ons ook advies.

Problemen worden opgelost. Op vragen krijg je meteen antwoord op. (Per mail)

FAM. Schijf

Pronto Cruqius - Eettafel met 6 stoel en salontafel gekocht. TOP SERVICE snelle correcte levering, eettafel voldeed niet aan verwachting via mail volgende dag antwoord met oplossing Helemaal naar... Pronto Cruqius - Eettafel met 6 stoel en salontafel gekocht. TOP SERVICE snelle correcte levering, eettafel voldeed niet aan verwachting via mail volgende dag antwoord met oplossing Helemaal naar wens afgehandeld... kom hier zeker graag terug als ik nog meer meubels wil hebben, vriendelijk personeel.. fam. Schijf Duivendrecht

Service

Rob

Super leuke winkel om lekker door heen te wandelen met erg leuke hippe artikelen. gewoon anders en origineler zeg maar. hele fijn geholpen door super verkoopster Annelies. Levertijd van mijn tafels... Super leuke winkel om lekker door heen te wandelen met erg leuke hippe artikelen. gewoon anders en origineler zeg maar. hele fijn geholpen door super verkoopster Annelies. Levertijd van mijn tafels was best lang, maar zolang dat vooraf wordt aangegeven is dat prima toch!

verkoop medewerkers, leuke sfeer en het hele assortiment

nvt

E de Boer Bolsward

Prima winkel en een hele goede service

Service

Niks

Na 4 jaar scheurt( verstaft) de rugzijde van mijn bank en rugzijde van het eiland kussen , dus kan geen slijtage zijn lijkt mij,bank heeft ook weinig te lijden aangezien ik alleen woon , maar dat... Na 4 jaar scheurt( verstaft) de rugzijde van mijn bank en rugzijde van het eiland kussen , dus kan geen slijtage zijn lijkt mij,bank heeft ook weinig te lijden aangezien ik alleen woon , maar dat valt natuurlijk niet meer onder de garantie periode en heb je gewoon pech, bij slijtage zou ik het begrijpen maar daar is hier geen sprake van

Even vermelden bij aankoop dat de stof spontaan gaat scheuren , en ik wacht 10 dagen op antwoord en als ik dan mail na 10 dagen heb ik binnen één uur antwoord

S. Vrolijk

Wij hebben hier 2 1/2 jaar terug al onze huiskamer meubels gekocht. Nu moesten wij andere eettafel stoelen, aangezien het frame van onze scheurde en dus doorzakte. Toen we nu een stoel opnieuw bij... Wij hebben hier 2 1/2 jaar terug al onze huiskamer meubels gekocht. Nu moesten wij andere eettafel stoelen, aangezien het frame van onze scheurde en dus doorzakte. Toen we nu een stoel opnieuw bij pront vonden en om de kleurnr. En het staaltje van onze bank van 2 1/2 jaar terug vroegen, was de verkoper verbaasd dat we andere eettafelstoelen wilde. Dus wij legden de reden uit. De baas werd erbij geroepen en wij mochten 6 nieuwe eettafelstoelen uitzoeken en we zouden uit de prijs komen. De baas legde uit dat Pronto Cruquius voor garantie stond en voor een klant tevredenheid. Achteraf bleek zelfs dat wij de nieuwe stoelen a 99 euro per stuk, gratis omgeruild kregen tegen de oude.
Dit is nog eens heel netjes opgelost. Hartelijk dank Gilbert van Pronto wonen Cruqius.

Zeer goede garantie

De levertijd en afspraken mogen wel iets sneller afgehandeld worden