A.bos

Zeer klantvriendelijk

Verbaal heel goed naar de klant

Géén

Klaasse Bos

leuke keuze

Caspar

Ze wilden uitstralen dat ze tijd voor je wilden nemen, maar dat kwam erg gemaakt over. Daarnaast weinig deskundig advies, maar zeer gericht op de verkoop.
Vervolgens gingen dingen mis. We...
Vervolgens gingen dingen mis. We konden bepaalde dingen meteen meenemen. Bleek in een andere gemeente in een magazijn te liggen. Kon ook niet die dag.
We zouden gemaild worden en drie dagen later zou het klaarstaan.
Drie dagen later, geen mail. Zelf gebeld, mail alsnog gekregen. Kom bij het magazijn, bleek toch niet daar te staan. Moest ipv Hoofddorp in Heemstede zijn.
Uiteindelijk daar, geen excuses. Meer, je hebt het nu toch.

Al met al, mooie meubels gekocht, slecht gevoel.

Assortiment

Oprechte aandacht voor de klant.

Reactie Pronto Wonen Cruquius:

Beste dhr. Jacobs,
Beste dhr. Jacobs,
ondanks dat u het niet als prettig heeft ervaren danken wij u wel voor de gegeven feedback. Dit is iets wat wij zeker meenemen om onze service naar klanten te verbeteren.
Met als reden dat wij momenteel aan het verbouwen zijn in ons magazijn en sommige goederen elders opgeslagen moeten worden, is dit natuurlijk niet de bedoeling dat u daar hinder van heeft, waarvoor onze excuses.
Graag verwelkomen wij u, ondanks deze mindere ervaring, graag nog eens terug in onze showroom en wensen wij u veel plezier van uw nieuwe meubel.
Team Pronto Cruquius

J.Meulenbroek

Prettige winkel, voldoende ruimte tussen de verschillende opstellingen . Nu met het covid virus ook niet het idee dat je te dicht op andere klanten staat

Duidelijke vermelding van maten en eventueel nog meetlintjes aanwezig .

Bij de producten vermelden of ze op voorraad zijn of wat de levertijd is

van Steijn

Ferry schrama

Zeer netjes en professioneel geholpen

We hadden de meubels pas half Mei nodig ...ivm verbouwing en dat was geen enkel probleem

Ga zo door ????

Molenkamp

Zeer vriendelijk geholpen,ook bij het afhalen werden we netjes geholpen, het bestelde werd netjes achterin de auto gezet.

Hulpvaardig. Vriendelijk.

Niets

Mirjam

Heel vriendelijk personeel die ook weer wat er in de winkel staat een verstand heeft van zaken.

Klantgericht

Linda

Leuk geholpen en goed advies gekregen

Meedenken

Nagtzaam

We werden prima en met verstand van zaken geholpdn

Kennis uitstekend

Nvt