Wanneer en hoelang nog .??????????

Ruime tijd levering !

Helaas niet tevreden. Kopen geen probleem. Om de meubels geleverd te krijgen Moet je geduld hebben. Ook een beloofde en een spoedorder mocht niet baten.
8 weken word 11 weken en nu 14 weken...
8 weken word 11 weken en nu 14 weken levertijd.
Ik ben teleurgesteld en deze winkel ga ik voortaan voorbij. Begin januari hele woonkamer meubels gekocht. Hoop half april er gebruik van te kunnen maken.

Haal uit voorraad leverbaar van de site.

Miriam Rizvic

Mooie bank gekocht. Helaas had de levering 2 maanden vertraging maar perfect opgelost door Pronto Wonen.
EEn nieuwe leenbank voor 2 maanden geleverd en tevens een korting ontvangen vanwege deze vertraging.
Keurig opgelost.

Gaan goed met "problemen" om en wimpelen het niet af

Een dossier bijhouden qua gesprekken zodat een klant niet opnieuw hoeft uit te leggen wat het probleem is.

Anna Zajac

Zeer goed geholpen door super aardig personeel! Geweldige service!!!

W.Blankert

Fijne winkel ook om zomaar rond te lopen en ideeen op te doen. Deskundig advies,vriendelijk en men neemt de tijd voor
de klant.

Zie boven

D. van der Woerd.

Winkel is ok de bezorging is perfect met de service afdeling hebben wij een zeer slechte ervaring

nee

de service afdeling is niet klantvriendelijk

Vriendelijk en ongedwongen

van Westerop

Bij toeval binnengelopen en op een fantastische manier geholpen door mensen die niet opdringerig waren.
Gezellig kopje koffie op onze toekomstige aankoop. Wel wat lang gewacht, maar gebracht door twee bijzonder gezellige bezorgers. Met dank, Marianka en Mat van Westerop.

Wij zijn erg goed behandeld en hebben de ondersteuning bij het kopen van het personeel als prima ervaren.

De informatie over de aankoop en de adviezen bij de keuze daarvan.

In eerste instantie prima maar aftersales is slecht

Nee

Mijn moeder is een dag na levering van de 3, 2 en 1-zits overleden. Na onze vraag of de set teruggebracht kon worden, kon dit en zouden wij 766 eu terugkrijgen. De set heeft 1722 eu gekost. Staat... Mijn moeder is een dag na levering van de 3, 2 en 1-zits overleden. Na onze vraag of de set teruggebracht kon worden, kon dit en zouden wij 766 eu terugkrijgen. De set heeft 1722 eu gekost. Staat niet echt in verhouding. Had denk ik ook vriendelijker opgelost kunnen worden