Philip

Mooie bank uitgezocht en onder voorwaarden dat we een leenbank zouden krijgen betaald in de winkel. We zouden gebeld worden ivm de levering leenbank. Dit was niet het geval en na zelf gebeld te hebben kregen we de mededeling dat we eerst 50 euro extra moesten betalen voor de levering leenbank. We hadden in de winkel al 50 euro betaald voor levering en dit was volgens de medewerker voldoende. Toen wij ons ongenoegen hierover uitspraken werd ons verteld dat de "echte" bank de volgende week daarop al geleverd zou worden. Laat die leenbank dan maar zitten dachten wij. Echter werd de "echte" bank niet geleverd, werden wij daarom niet gecontracteerd en kregen wij bij het bellen hierover het bericht dat de levering nog met een paar weken werd uitgesteld. Pronto heeft zich niet aan de afspraken gehouden en het voelt alsof de medewerker ons de bank heeft aangesmeerd, de verdere afwikkeling van de vertraging is onprofessioneel afgehandeld.

Verkoopskills

Laat de verkoper zijn afspraken duidelijk afstemmen met de rest van het team en de leverancier. Nu maakt pronto bellen beloftes die ze niet na kunnen komen.

Score voor Pronto Wonen Cruquius: 0.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee