Inge Mensinga/ Gert Btoekman

Ruim assortiment , leuk en overzichtelijk ingericht

Klantvriendelijk en deskundig personeel en zij dacht met ons mee.

Nvt

Hoi Inge en Gert,
Bedankt voor het achterlaten van jullie leuke review. Fijn om te horen dat jullie een fijne ervaring hadden. Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.
Met vriendelijke...
Hoi Inge en Gert,

Loes

Goed geholpen door personeel

Hoi Loes,
Hartelijk dank voor het sturen van een review. Goed om te horen dat alles naar wens was. Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.
Hoi Loes,

F. Zondervan

We hadden het idee dat de jongeman die ons hielp nog niet zo ervaren was. Maar het ging prima ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Mooi opgesteld, ruime keus.

Ga zo door ๐Ÿ‘

Hallo Fred,
Erg bedankt voor het leuke berichtje, Ik zal het hem doorgeven. Fijn dat alles naar wens was. En veel plezier met de nieuwe bank.
Hallo Fred,

Geert

Mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hoi Geert,
Bedank voor het achterlaten van een review. Fijn dat alles verder naar wens was. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuil.
Hoi Geert,

Vd leest

Prima winkel ruime keuze

Hallo Vd Leest,
Dankjewel voor de review. Erg goed om te horen dat u een fijne ervaring had. En alvast veel plezier met de nieuwe tafel.
Team Profijt Meubel...
Hallo Vd Leest,

Holkema

Uitnodigend

Uitgebreid assortiment

Hoi Holkema,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn dat alles naar wens was. En alvast veel plezier met de nieuwe stoelen.
Team Profijt Meubel...
Hoi Holkema,

Dieta Visscher

Ervaring is zeer positief. Je wordt op een prettige manier geholpen en er wordt goed meegedacht.

De mensen, voor Myrthe Durkstra. Goed advies, fijn meegedacht en zelfs speciaal contact gezocht om te melden dat de meubellijn waarvan we nog een uitbreiding wilden uit het assortiment zou gaan.... De mensen, voor Myrthe Durkstra. Goed advies, fijn meegedacht en zelfs speciaal contact gezocht om te melden dat de meubellijn waarvan we nog een uitbreiding wilden uit het assortiment zou gaan. Grote klasse.
Ook de manier waarop we door de andere collega's werden geholpen, zowel in de winkel als aan de telefoon was top!

De winkel oogt hier en daar wat rommelig, maar dat is waarschijnlijk ook inherent aan de 'open formule' van het complex.

Hallo Dieta.
Bedankt voor het leuke bericht. Fijn dat alles naar wens was. ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.

Douwe

Mooie tafel gekocht

Hoi Douwe.
Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe tafel.
Team...
Hoi Douwe.

johan nijholt

Zeer plezierig geholpen

zeer vriendelijk en kundig personeel.

mogelijk iets meer voorraad. mijn electrische stoel kreeg ik gelijk mee terwijl de mechanische van mijn vrouw nog gemaakt moet worden en dus 12 to 14 weken levertijd. best wel jammer.

Hi Johan,
Dankuwel voor het achterlaten van deze review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Team...
Hi Johan,

FJ

Goede prijs verhouding

Kortere levertijden

Hoi FJ,
Vriendelijk dank voor het reageren op de review. het is erg goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe bank. en kom gerust nog een keertje langs...
Hoi FJ,
Met Vriendelijke groet,