Arie

Overzichtelijk

Niet veel keus

Hi Arie,
Bedankt voor het invullen van de review. Fijn dat alles naar wens was.
Alvast veel plezier met de nieuwe kast.
Met vriendelijke groeten,

G Meibos

Alles onder voorbehoud daar de stoel nog niet is geleverd

Goede info en advies

Hallo Meibos,
Bedankt voor het invullen van de review. Goed om te horen dat alles naar wens was. Hopelijk komt de fauteuil snel binnen, alvast veel plezier ervan.
Met vriendelijke groeten,...
Hallo Meibos,
Met vriendelijke groeten,

Hinke Bakker

Weet ik niet

Geen idee

Hallo Hinke,
Hallo Hinke,
Erg bedankt voor de positieve review. Fijn dat de winkel ervaring naar wens was, maar is zie dat u beschadiging heeft aan de kast. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, heeft hierover al contact gehad met onze service afdeling?
Zo niet kunt u deze afdeling bereiken via: service@homecenter.nl
Alsnog bedankt voor de review.

Meindert Engwerda

Hallo Meindert,
Dankuwel voor het invullen van de review. Fijn dat u zo positief bent. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuils.
Hallo Meindert,

Arno Wieringa

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk

Hoi Arno,
Hartelijk dank voor het invullen van de recensie. Het is fijn om te horen dat u een fijne ervaring had bij onze winkel. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe bank en tafel....
Hoi Arno,

Wim Jager

Was online aankoop

klantvriendelijk

Hallo Wim,
Bedankt voor het invullen van de review, Fijn dat de online bestelling goed is doorgegaan. Alvast veel plezier met het nieuwe tafeltje.
Hallo Wim,

E.M Groesbeek

Fijne winkel,uitnodigend om doorheen te lopen.

N.v.t

N.v.t

Hi meneer/mevrouw Groesbeek,
Bedankt voor het invullen van de recensie. Erg goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier de nieuwe fauteuil.
Met vriendelijke groet,...
Hi meneer/mevrouw Groesbeek,

Dick Jeltes

Vriendelijk personeel, ruime keuze onder één dak

Nvt

Hallo Dick,
Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Erg bedankt voor het invullen van de review. Alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Hallo Dick,

Eijgenhuijsen

Hallo Eijgenhuijsen,
Fijn om te horen dat alles naar wens was. En dankuwel voor het invullen van de review. Veel plezier met de nieuwe meubelen.
Hallo Eijgenhuijsen,

jan menendel

Uitstekend

Hi Jan,
Dankjewel voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat alles naar wens was. Alvast veel plezier met de nieuwe eethoekbank.
Team Profijt Meubel...
Hi Jan,