philip

Fijne winkel, grote keuze.

Hallo Philip,
Bedankt voor deze review. Het is fijn om te horen dat u zo positief bent. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe kasten. En kom gerust nog een keertje langs.
Hallo Philip,

Merel Schekkerman

Online besteld, ging gemakkelijk. Er werd snel contact opgenomen voor afspreken van een datum voor levering. Levering werd uitgesteld, vervolgens 1 week later ingepland. Tussen 14.00 en 18.00 zou de... Online besteld, ging gemakkelijk. Er werd snel contact opgenomen voor afspreken van een datum voor levering. Levering werd uitgesteld, vervolgens 1 week later ingepland. Tussen 14.00 en 18.00 zou de kast geleverd worden. Hele dag werd ik slecht op de hoogte gehouden en de kast is vervolgens pas 21.00 uur 's avonds geleverd.

Waardeloze beschrijving van de kast. Verlichting op een plank mist. Zou vandaag terug gebeld worden, niet gebeurd.

Hallo Merel,
Hallo Merel,
Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met de levering van uw kast. Ik begrijp dat de verlichting die in de kast hoort mist. zijn er verder nog dingen die uw wilt laten weten? dan kunt u dit doen door te mailen naar: profijtmeubel@homecenter.nl
Alsnog onze excuses, en hopelijk komt er snel een oplossing.

Fryda Romer

Klantencervise

Klantencervise

Hallo Fryda,
Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had bij onze winkel. Bedankt voor het invullen van deze review. En ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.
Hallo Fryda,

A. Rolevink

Groter dan verwacht.

Hoi Rolevink,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Het is fijn om te horen dat u een fijn ervaring had. Ik wil u alvast veel plezier wensen met de nieuwe bank en stoelen.
Hoi Rolevink,

f.knol

Heel goed en vakkundig geholpen

prijzen voor elke consument betaalbaar

wat goed is goed, houden zo!

Hallo F.knol,
Erg bedankt voor het achterlaten van uw review, fijn om te horen dat een goede ervaring had. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe meubelen,
Met vriendelijke groet,...
Hallo F.knol,

Jose Schaap

Zeer prettige en goede ervaring

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Hallo Jose,
Fijn om te horen dat u een fijne ervaring had bij onze winkel. Ook erg bedankt voor het invullen van de review. Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Hallo Jose,

O.Oenema

Prettig winkelen en goed deskundig advies

Hallo Oenema,
Hartelijk dank voor het invullen van de review. Goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe bank.
Met vriendelijk groeten,...
Hallo Oenema,
Met vriendelijk groeten,

a

Prima en goede klantbenadering, advisering en dienstverlening

klantvriendelijkheid,
flexibiliteit (spullen kunnen bij elkaar ook van ander shops worden geplaatst om te zien hoe het staat)

Hallo a,
Bedankt dat u even de tijd heeft genomen om de review in te vullen. Ook erg fijn om te horen dat u een goede ervaring had. En alvast veel plezier van de nieuwe eetkamertafel.
Hallo a,

KS Dijkman

Altijd goed, meerdere keren geweest met tevredenheid.

Goed advies op maat

Hoi Dijkman,
Bedankt voor het invullen van de review. En het is fijn om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe bank en kasten.
Met vriendelijke groeten,...
Hoi Dijkman,

FB

Een heel goede ervaring

Hoi FB,
Fijn om te horen van u een goede ervaring had. Bedankt voor het invullen van de review. Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank.
Team...
Hoi FB,