Miriam de Kinkelder-Meijer

Eind juli weer wezen kijken voor een bankstel bij Profijt in Huissen, en ook deze keer, 1ste keer namelijk ook ons bankstel hier gekocht, werden we ook nu weer fantastisch geholpen door Dhr. Ignas. We hoopten er al op dat hij ook deze dag persoonlijk aanwezig zou zijn aangezien hij ons destijds al fantastisch had geholpen wat resulteerde in een complete inrichting voor ons huis destijds. Nu ook weer geslaagd voor een bankstel, nadat Ignas ons geduldig allerlei voor en nadelen had laten zien wat betreft onze wensen. Dat resulteerde in een keuze voor een twee en een half en driezitter in donkerblauwe stof, waar we nu vol verwachting naar uitkijken wat betreft de levering in oktober. Bij deze nogmaals bedankt Ignas, voor je geduld en ideeën, het heeft ons zeker geholpen met het maken van een keuze 😊

Je wordt klantvriendelijk en deskundig geholpen.

Wat ons betreft geen

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Geweldig hoe jullie onze collega Ignas zo in het zonnetje zetten, bedankt daarvoor! Het doet ons goed te lezen dat jullie graag bij ons in de winkel komen en hier zo goed slagen voor jullie inrichting. Wij wensen jullie dan ook alvast heel veel zitplezier met de nieuwe bank in oktober. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Score voor Profijt Meubel Huissen: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Twee en een half en driezits bank