Goede voorlichting, klantvriendelijke verkoopsters

Bij problemen niet klantgericht!

Oplossing- en klantgericht denken en handelen!

Tevreden met de aankoop. Goed geholpen door het personeel. Prijs- kwaliteit verhouding is erg goed.

Personeel is erg klantvriendelijk! Ruime keuze met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Lange levertijd. Winkel mist een gezellige sfeer.

Helemaal prima, nette service.

Ga zo door.

Toen er iets mis ging met de levering. Werd er voor mij gevoel telang gewacht met ons op de hoogte.houde.

Fijn

Erg leuk personeel,
We werden behandeld als een koningin
Goede uitleg
Er werdt echt gekeken naar onze wensen

Naam plaatjes voor het personeel,zodat je weet met wie je gesproken hebt

Via vrienden zijn wij profijt meubel terecht gekomen... het is een ruim opgezet filiaal met groot assortiment qua meubels en prijs. BERT-JAN heeft ons op een hele prettige mannier van verkopen... Via vrienden zijn wij profijt meubel terecht gekomen... het is een ruim opgezet filiaal met groot assortiment qua meubels en prijs. BERT-JAN heeft ons op een hele prettige mannier van verkopen geholpen en ons de keuze voor onze bank laten maken. Top verkoper

BERT-JAN IS zeker een sterk punt... plus de ruime keuze van producten wat samen staat met de leuke betaalbare prijzen

Goede ervaring serieus genomen en er is goed naar onze wensen geluisterd

In alle rust rond kunnen kijken waar nodig goed advies gekregen.

Ga zo door

Rob

Prettige verkoopster die alle tijd maakte en ons het naar wens maakte

de verkoopster bij uitstek

Bij levering zouden we gebeld worden wat niet is gebeurt en kwam hij later dan de leverafspraak. wel fijne medewerkers bij levering

Brands

Gewoon goed niets mis mee

Top verkoper super fijn in omgang als we nu nog wel eens de winkel inlopen ook echt super

De winkel meer uitstraling geven het is nu net of hij in een loods staat doodzonde van de meubels