PH

Ervaring is zeer positief. Vriendelijk en vlot geholpen en duidelijk geadviseerd. Winkel heeft een fijne uitstraling en er is een ruime keuze. Klachten worden zeer vlot en adequaat opgepakt. Eigen... Ervaring is zeer positief. Vriendelijk en vlot geholpen en duidelijk geadviseerd. Winkel heeft een fijne uitstraling en er is een ruime keuze. Klachten worden zeer vlot en adequaat opgepakt. Eigen serviceafdeling die prima bereikbaar is en goed advies geeft. Onze hoekbank is van een mooie kwaliteit en voldoet aan onze verwachtingen. Zeer tevreden dus.

Zeer ruime mogelijkheden in uitvoering van het meubel dat we kochten (hoekbank). Goed geadviseerd, duidelijke afspraken. Twee keer een klacht ingediend, zeer snel en zeer adequaat afgehandeld... Zeer ruime mogelijkheden in uitvoering van het meubel dat we kochten (hoekbank). Goed geadviseerd, duidelijke afspraken. Twee keer een klacht ingediend, zeer snel en zeer adequaat afgehandeld (klacht buiten schuld van Profijt)
Prijs/kwaliteit is prima in orde

Vervoersbedrijf RMT levert meubel inclusief verpakking waarna je zelf alles mag uitpakken en neerzetten. Lijkt me voor zeker voor oudere mensen een hele opgave. Wij hadden een redelijk zware... Vervoersbedrijf RMT levert meubel inclusief verpakking waarna je zelf alles mag uitpakken en neerzetten. Lijkt me voor zeker voor oudere mensen een hele opgave. Wij hadden een redelijk zware hoekbank en dat is flink aanpoten, met als risico dat je wat beschadigd omdat het niet altijd duidelijk is wat de bedoeling is (beschrijving mist)

Ik ben erg fijn geholpen, winkel heeft een ruim assortiment.

Mooie service dat je ook je spullen kan ophalen met een busje van de winkel.

Levertijd was wel lang, heeft natuurlijk met de leverancier te maken maar toch!

Johan

Goeie hulp in de winkel

Ophalen van de meubels was 1 jongen mee bezig en er stonden 4 klanten heel lang te wachten

In de winkel snel en goed geholpen. Binnen een paar dagen was onze bestelling al in de winkel aanwezig!

Door een weinig verkopers moesten we wel lang wachten

de mensen die er werken doen goed werk

iets meer verkopers

Prettige ontvangst en goede uitleg en medewerking bij het maken van de juiste keuze. Prima service.

Helder en duidelijk over het product zonder verborgen extra kosten

H.W.Nobel

Prima geholpen ,mooie kast gekocht van prima kwaliteit.

Heel goede verkoopster erg aardig en meedenkend.

Geen verbeterpunt

Ik kwam per ongeluk in Uw winkel terecht. Ik had een folder van de buren gekregen. Het product van de buren beviel mij niet, maar wel een product van U. Ik ben zeer klantvriendelijk en deskundig... Ik kwam per ongeluk in Uw winkel terecht. Ik had een folder van de buren gekregen. Het product van de buren beviel mij niet, maar wel een product van U. Ik ben zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen.
Het product is bij mij thuis geleverd. De chauffeur zei de verpakking nemen we niet mee.
Ook zat een deurtje niet zoals het hoorde. Ik heb na enige tijd het deurtje gecorrigeerd.

Klantvriendelijk en groot assortiment

Nee

Prima geholpen vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer vriendelijk personeel

Levertijd mag korter

Bij aankoop duidelijk gevraagd of levering in andere provincie een probleem was. Dit was geen probleem. Bij afspraak tot levering met Rijnmond Meubeltransport blijkt alleen op woensdag geleverd te... Bij aankoop duidelijk gevraagd of levering in andere provincie een probleem was. Dit was geen probleem. Bij afspraak tot levering met Rijnmond Meubeltransport blijkt alleen op woensdag geleverd te kunnen worden in onze provincie.
Oplossing werd niet echt geleverd. Levering door 3e partij was niet mogelijk.
Uiteindelijke overeengekomen de bank zelf op te halen, bus van profijt te lenen.
Werd vervolgens ook nog moeilijk gedaan over de ruime huurtijd van de bus. Nota bene door een leidinggevende die ons in eerste instantie verkeerd had voorgelicht.

Gewoon even netjes excuses maken als je klanten verkeerd voorlicht.
En een ander transportbedrijf in de arm nemen.