glismeijer

Fijne verkoopster. werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. bij het brengen van de
bank was er geen beschrijving meegegeven van de bevestiging van de poten, maar na 1 belletje naar de zaak werd deze gelijk doorgemaild.

klantvriendelijk en behulpzaam

geen tot nu toe

Plaisier

We zijn 2 keer in de winkel geweest, maar wat duurde het lang. We wisten precies wat we wilde hebben en kwamen op afspraak terug. We zijn echter wel keurig geholpen.

Prijs kwaliteit

Er werd doorgeschemerd en je kon goed merken dat er met targets word gewerkt. Er werd gezegd van niet, maar tussendoor vroegen collega's aan elkaar (Hoeveel heb jij al vandaag)?

Ruiter

Duidelijke informatie en advies. Vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers, goede en duidelijke adviezen.

nvt

Patrick

Vriendelijke verkoopadviseur. Nam de tijd om vrijblijvend een aantal opties uit te werken.

Prijs/kwaliteit uitstekend. Helder advies. Geen kleine lettertjes.

Arie Rijsdijk

Helemaal TOP

De verkoper genaamd Daan, heeft ons super goed geholpen heeft erg veel verstand van zaken en nam alle tijd voor ons. Ik kan gerust zeggen dat ik in de 35 jaar dat ik nieuwe meubelen ging kopen nog... De verkoper genaamd Daan, heeft ons super goed geholpen heeft erg veel verstand van zaken en nam alle tijd voor ons. Ik kan gerust zeggen dat ik in de 35 jaar dat ik nieuwe meubelen ging kopen nog niet zo'n fijne ervaring hebt gehad. Dus profijt meubel Capelle hulde voor jullie en wees zuinig op daan. Een dikke 10 voor jullie

nee

Goeie service

Klant vriendelijk

Telf overdag moeilijk

Melissa

Verschrikkelijk

Heel goed geïnformeerd! Ook de bank zelf is perfect!

Ik wouw vragen of ik hem eerder kon ophalen dus had gebeld
Ik wouw vragen of ik hem eerder kon ophalen dus had gebeld
Eerste 10 x werd er niet opgenomen... toen eindelijk ergens rond 4 uur wel heel de dag gebeld, deze mevrouw was zo verschrikkelijk onklantvriendelijk, ze ging kijken en zei ja die bank komt pas eind januari binnen terwijl ik hem 2de week januari kon ophalen dus heel vreemd... hij was ook gereseveerd voor me. Nou dit verteld aan mevrouw en zei ze letterlijk dat het onzin was en dat de bank pas eind januari weer binnen komt. Toen heb ik het andere filiaal Sliedrecht gebeld want had toch niks aan dat mens die me zo behandelde. En bij Sliedrecht hielpen ze me perfect daar stond dus mijn bank die voor mij gereseveerd was en deze meneer kon alles zo terug vinden. Volgende keer dus lekker naar Sliedrecht

Prijs kwaliteit

Corina Spiegelberg

Zeer klantvriendelijk !

Mijn ronde eettafel zitten wat plekjes op das jammer

Jolanda Essers

Fijn geholpen door de verkoopsters. Nemen alle tijd voor je. Of je nu komt om 1 kastje te bestellen, of een dag erna voor het complete set.

Complete inboedel geleverd voor een lage bezorgprijs. Ook de bezorgers waren uiterst vriendelijk.