Goede service en uitleg over mijn nieuwe bank in de winkel. De verkoper was erg geduldig eb dat was fijn. Dacht goed mee met een oplossing voor het financieren van mijn nieuwe bank aangezien ik geld... Goede service en uitleg over mijn nieuwe bank in de winkel. De verkoper was erg geduldig eb dat was fijn. Dacht goed mee met een oplossing voor het financieren van mijn nieuwe bank aangezien ik geld terug moest krijgen van de Ikea voor mijn oude bank! Kortom erg blij dat ik via een vriend bij jullie terecht ben gekomen! Erg blij met mijn nieuwe bank !!

Klantvriendelijke verkoper die veel van het product weet.

Toen ik mijn bank op kwam halen stond het personeel buiten bij de achterdeur te roken en moest ik ze zelf ergens zien te vinden. Dit vind ik eigenlijk niet kunnen. Gelukkig naderhand wel goed... Toen ik mijn bank op kwam halen stond het personeel buiten bij de achterdeur te roken en moest ik ze zelf ergens zien te vinden. Dit vind ik eigenlijk niet kunnen. Gelukkig naderhand wel goed geholpen. De bovenste verdieping kan wel iets gezelliger worden ingericht.

Relaxstoel uitgezocht en besteld

Ruhan

Hele positieve ervaring gehad. Medewerker nam mijn wensen mee bij het selecteren van de geschikte bankstel, gaf deskundig advies over de onderhoud ervan en nam genoeg tijd voor ons. Zou er zo weer... Hele positieve ervaring gehad. Medewerker nam mijn wensen mee bij het selecteren van de geschikte bankstel, gaf deskundig advies over de onderhoud ervan en nam genoeg tijd voor ons. Zou er zo weer heen gaan voor kijn volgende aankoop

Vriendelijk, deskundig, neemt wensen klant mee in selecteren van gewenste artikel.

Geen. Was een positieve ervaring.

Simona van der Werp

Ik ben door een vakkundige topverkoper geholpen

Vriendelijk en vakkundig personeel

Vandaag ben ik heel prettig telefonisch geholpen! Top! Dezelfde avond mijn artikelen in huis.

Vriendelijk personeel. Behulpzaam en meedenkend.

Nemen de tijd voor je. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goede service

Van der Horst

Direct geholpen bij binnenkomst zonder opdringerig te zijn.
2 vriendelijke dames met duidelijk kennis van het assortiment, maar ook direct rekening houdend met onze gezinssamenstelling. Direct geholpen bij binnenkomst zonder opdringerig te zijn.
Bank werd vroeger geleverd dan verwacht, maar het was geen probleem om het later af te halen.

Vriendelijk personeel in de winkel. Bankstel was makkelijk af te halen.

Niet dat ik zo kan benoemen

Fijne winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel!

I Verzijden

Heel plezierig en vriendelijk en kundig geholpen.

Word uitvoerig en duidelijk geholpen.

Romeo

Kwaliteit prijs top.
Aandacht en advies personeel uitstekend.

Personeel uitstekend.