Ed de Jong

Goede verkoper die luistert naar wat je wil

Personeel neemt de tijd

Nee

Dhr J Kwak

Wij zijn zeer tevreden over profijt meubelen zeer deskundig geholpen en heel vriendelijk personeel .

Zeer deskundig geholpen

Ik zou een advies mee willen geven dat de winkel bomvol staat het is dat het personeel erg vriendelijk komt vragen of ze je kunnen helpen anders zou je ergo weer uit willen lopen niet overzichtelijk... Ik zou een advies mee willen geven dat de winkel bomvol staat het is dat het personeel erg vriendelijk komt vragen of ze je kunnen helpen anders zou je ergo weer uit willen lopen niet overzichtelijk is de winkel

Welkom gevoel
Klantvriendelijk

N.v.t

N.v.t

Christine de Zeeuw

Vriendelijke medewerker die echt voor mij tijd genomen heeft.

Vriendelijkheid

Cora

Vriendelijk personeel en heel behulpzaam

De mogelijkheid om zelf eerst op je gemak te kijken en als je hulp wil die dan ook krijg

W. Schumacher

We kregen een deskundig advies van uw medewerker(s). Vriendelijke mensen. Over de prijs/kwaliteitsverhouding zijn wij tevreden. Opmerking: Wij kochten een viertal eetkamerstoelen. Waren... We kregen een deskundig advies van uw medewerker(s). Vriendelijke mensen. Over de prijs/kwaliteitsverhouding zijn wij tevreden. Opmerking: Wij kochten een viertal eetkamerstoelen. Waren showroommodellen. Wij constateerden: a) 4 stoelen, 2 verschillende kleuren van bekleding; b) bij 1 exemplaar ontbreekt een stiksel op de rugleuning

Zoals boven omschreven. Geen sterke punten.

Kan altijd beter, toch? Ga zo dóór!!

Esmeralda

Service was top!

Je word goed geholpen en de medewerkers nemen de tijd voor je.

Snel en fijn geholpen, mooie winkel en zeer klantvriendelijk.

Sandra De Jong

Goed geholpen!

Veel keuze. Mooi uitgestald en redelijk betaalbaar. Fijne winkel.

Vriendelijke benadering in de winkel, niet opdringerig, nuttige informatie gekregen

Vriendelijke ontspannen ontvangst , je bent meteen op je gemak en voelt je niet opgejaagd