Ger

Goed advies bij de keuze van een hoekbank over de voor- en nadelen van alle opties zoals zithoogte, stof, leuning, extra hoofdsteunen. Levering 2 weken eerder dan gepland.
Zeer plezierig...
Zeer plezierig geholpen door verkoopster.

Mooie winkel prima services alleen levertijd was wat lang maar daarintegen kregen we 10% korting op onze bestelling.

Prima bedrijf gezellige uitstraling

Goed advies

Nvt

Tevreden klant

Prima prijs kwaliteits verhouding. Enthousiast en vriendelijke verkopers. Goed advies gekregen. Ik was bij met de snellere levertijd dan verwacht was. En ik ben superblij met mijn toffe bankstel

Goede zit

Nee.

johan

Ik ben tevreden goed geholpen verkoper neemt alle tijd voor je.

vol lof

M.s.l Viegen

De mensen zijn erg klantvriendelijk en nemen de tijd voor je.

Alles kan en mag. Personeel heeft de tijd voor je en wordt klantvriendelijk geholpen.

Niet alles was uitgelegd over het bezorgen wat we later zouden laten weten.

Top service. Medewerkers denken met je mee. En zijn super hulpzaam. Ik wacht nog wel op mn hockers maar ze hebben ruim van te voren gemeld dat deze vertraagd is.

Communicatie is top. Ga zo door.

Marco

Goede service, snelle levertijd en mooie producten met goede uitleg over onderhoud.

Levertijd van de eettafel was binnen 1 week. Erg snel.

Geen.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Levering is ook op tijd, zelfs eerder. En de mogelijkheden om de meubels op te halen thuis te brengen zijn ook ruim zoals het lenen van een busje als je... Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Levering is ook op tijd, zelfs eerder. En de mogelijkheden om de meubels op te halen thuis te brengen zijn ook ruim zoals het lenen van een busje als je er zelf niet een hebt. Top!

Geen.

De Rijkmaker hand carwash