Onze ervaring is heel goed we konden op ons gemak rond kijken

Steenbergen

Winkel bezocht met een doel en dat is, zeker met een goed advies, zeker geslaagd en direct tot aankoop overgegaan.
Prijs/kwaliteit is prima

mooie uitstraling, klantvriendelijk door wel welkom te heten maar niet gelijk opdrinderig te zijn maar de bezoekers eerst rustig te laten rondkijken en zeker deskundig en in ons geval goed... mooie uitstraling, klantvriendelijk door wel welkom te heten maar niet gelijk opdrinderig te zijn maar de bezoekers eerst rustig te laten rondkijken en zeker deskundig en in ons geval goed meedenkend.

op deze manier doorgaan

Fijne verkopers die rustig de tijd nemen . En advies geven.

nee

nee

Gon Schouten

Zeer prettig winkelen, met deskundig personeel

Heerlijk betaalbaar. Met goede prijs/kwaliteit verhouding

Marion

Wij hebben een hoekbank gekocht met wat afwijkende maten en zijn daarin prima geadviseerd, hij zit erg lekker en zou zeker nog eens bij profijtmeubel bestellen.

Graag de bevestigingsmaterialen controleren, want bij de pootjes van de bank zaten niet genoeg schroeven.

P.A. Regoord

Gemoedelijk

enthousiaste en niet al te jonge verkopers/sters

iets meer aan sfeer bv. dmv licht klassieke muziek of lounge muziek ..... licht, deco

De verkoper in de winkel was ontzettend aardig en kundig, de bezorging prima!

LauraC

Ik heb een Mocalto tv-dressoir en een Mocalto boekenkast gekocht en ben erg tevreden. De meubels zijn prachtig en de instructies voor het in elkaar zetten zijn duidelijk. Ik had online een aanvraag... Ik heb een Mocalto tv-dressoir en een Mocalto boekenkast gekocht en ben erg tevreden. De meubels zijn prachtig en de instructies voor het in elkaar zetten zijn duidelijk. Ik had online een aanvraag ingediend voor de meubelen en werd heel snel teruggebeld. De service was heel vriendelijk en de bezorging ook. Ik zit eraan te denken om ook nog de Mocalto tafel en een Mocalto kast te kopen bij Profijtmeubel aangezien het hele degelijke meubels zijn van goede kwaliteit.

Profijtmeubel Capelle a/d IJssel heeft een zeer snelle service. Kort na het indienen van de aanvraag werd er contact met me opgenomen. Ook heel vriendelijk.

Er werd mij verteld dat ze op donderdagen op mijn postcode bezorgden, maar bij het maken van een afspraak met de bezorgers bleek het op woensdagen te zijn waardoor de meubelen een klein weekje later... Er werd mij verteld dat ze op donderdagen op mijn postcode bezorgden, maar bij het maken van een afspraak met de bezorgers bleek het op woensdagen te zijn waardoor de meubelen een klein weekje later dan verwacht werden bezorgd. Maar dat was geen probleem.

G Venlet

Goed geholpen ook via oneline bestellen is uitstekend

het wordt netjes geleverd heb geen nare ervaring met Profijt ook de bezorgers zijn toppie

Prima advies, men neemt de tijd, heerlijke koffie, leuke en betaalbare spullen!

Zeer klantvriendelijke verkopers!