Mike

Goed personeel... goed advies en niet heel onbelangrijk een hele scherpen prijs voor een hele fijne relaxfauteuil !!!

Complete plaatje !

Reactie Profijt Meubel Capelle a/d IJssel:

Beste Mike,
Beste Mike,
We vinden het erg leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze review! We wensen je heel veel relaxplezier in je fijne relaxfauteuil. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

Nvt

Goed personeel

Nvt

Moniek

Goed, vriendelijk, service

Hele vriendelijke, deskundige, meedenkende verkoopsters

Wim van Dis

6 eetkamerstoelen volgens afspraak gereed voor afhalen, 1 fauteuil is behoorlijk (3 weken) over de tijd, contact met bedrijf: wij zijn ook afhankelijk van de levertijden/transport, wel excuses.

zie sterren

Levertijd fauteuil valt tegen, bezorgen van goederen wil ik best voor betalen i.p.v. zelf sjouwen (mijn auto is te klein voor vervoer en het gebruik van een aanhanger)

G. van der Wal

Heel goed, komen hun afspraken na.

Leuk assortiment, echt van deze tijd.

Petra

Matig

Aardig personeel

Jammer hebben in februari meubels gekocht.Heel vriendelijk geholpen.Maar toen de meubels kwamen bleek de verkeerde kast geleverd te zijn.Verkoper had de verkeerde kast besteld kan gebeuren.Kast zou... Jammer hebben in februari meubels gekocht.Heel vriendelijk geholpen.Maar toen de meubels kwamen bleek de verkeerde kast geleverd te zijn.Verkoper had de verkeerde kast besteld kan gebeuren.Kast zou opnieuw besteld worden.Na weken kwam de kast,en wat bleek kastdeur kapot.Weer zouden ze een nieuwe kast bestellen.Nu in JULI 5 maanden later, eindelijk de kast binnen.En blijkt er een beschadiging op te zitten.Nu wachten tot er iemand naar komt kijken.Zo vaak gemaild naar klantenservice,maar zakelijke mailtjes terug.Het zou ze sieren als ze een soort van tegemoetkoming geven voor het lange wachten.Maar helaas ik hoor er niks over.

Wesley en Dominique

Uitstekend geholpen door Arthur in vestiging Capelle. Weet waar die het over heeft en heeft ons op een hele relaxte manier geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bank. 10/10!

Vriendelijk, deskundig, belofte nakomen

N.v.t.

van aalst

Goed advies en komen afspraken na .

advies

W>O>Vleeming

Alles naar wens.

Prettig winkelen.

Geen.

Nelly Raue

We zijn erg tevreden. We werden goed en deskundig geholpen. Ook de levering van het bankstel ging probleemloos.

Er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen.

Nee