Yvonne Kouwenberg

Ruime keuze, mooie kwaliteit. Heel vriendelijk en goed geholpen door de verkoper. Wij zijn super blij met ons bankstel?

Bos

Fijn personeel heel vriendelijk geholpen

Zoals ik al benoemde zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk ontvangst, personeel dat meedenkt en zeer snelle correcte levering.

Zeer vriendelijke verkoper! Erg snelle levering van ons meubel!

nee

Karin

Na een dag tevergeefs zoeken naar een leuke bank, toch nog 'even' bij Profijt Meubel in Capelle binnen gelopen. En ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Prettige winkel, uitgebreid assortiment en daar... Na een dag tevergeefs zoeken naar een leuke bank, toch nog 'even' bij Profijt Meubel in Capelle binnen gelopen. En ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Prettige winkel, uitgebreid assortiment en daar stond dan eindelijk mijn perfecte bank. Ondanks dat het die zondag al tegen sluitingstijd liep, ben ik heel goed en uitgebreid geholpen door Patricia. En zo kwam het dat we ná sluitingstijd nog de papieren zaten in te vullen om 'mijn' bank te bestellen. In de loop van de volgende week ben ik nog een aantal kleurstalen op gaan halen, omdat ik niet 100% zeker was van mijn gekozen kleur. Dit was allemaal geen probleem, en door de grote stalen thuis te hebben, was ik echt overtuigd van de door mij gekozen kleur. Daarna had ik ook nog eens het geluk dat de bank supersnel geleverd werd, nml al na 5 weken! Ik werd netjes per mail geïnformeerd dat de bank beschikbaar was en dat ik 'm kon op halen. Ennnnn gelukkig staat de bank supertof in mijn kamer!! Kortom: een blije klant!!

Het personeel in de winkel is echt een heel sterk punt. Deskundig, enthousiast, meedenkend... Top!

Nasr

Erg vriendelijk en professioneel personeel en goede meubels voor een mooie prijs.

Erg vriendelijk personeel. Waren zelfs bereid na sluitingstijd nog uitleg te geven en verkoop af te maken.

De Bruin

Prima van advies voorzien

vriendelijk personeel

winkel kan qua uitstraling wel een opknapper gebruiken
Wellicht personlee in bedrijfskleding steken?

C verspoor

Prima mensen die komen bezorgen .Erg vriendelijk.

Vriendelijke bediening.
Correcte afhandeling van de order.

Nee.

Ook niet

Aardig personeel

Deskundige, vriendelijke verkoper

Nee

Ali Eisati

Heel goed en slecht.

Er was een verkoopster die mij echt goed heeft geholpen. Zij kwam met dingen die ik helemaal niet aan dacht. Top!!!!

Klantenservice niet zo goed