Marit van Os

Ik vind het assortiment heel gaaf en de klantvriendelijkheid zeer goed.

De klantvriendelijkheid en ook de eerlijke adviezen zijn ontzettend prettig! Na goede adviezen en meedenken van de verkoopster mocht ik voor €150,- aan accessoires uitzoeken in de winkel, omdat we... De klantvriendelijkheid en ook de eerlijke adviezen zijn ontzettend prettig! Na goede adviezen en meedenken van de verkoopster mocht ik voor €150,- aan accessoires uitzoeken in de winkel, omdat we een hele grote bestelling hadden gedaan. Al met al was het geweldig leuk en hebben we nu een hele mooie inrichting in ons eerste huisje.

Mevr kreuk

Mijn ideale woonmeubelzaak is Profijtmeubel Onlangs een nieuwe woonkamerinrichting bij h un gekocht Ik werd heel deskundig geholpen door lieve Patricia ze nam alle tijd voor me gaf ook goed advies... Mijn ideale woonmeubelzaak is Profijtmeubel Onlangs een nieuwe woonkamerinrichting bij h un gekocht Ik werd heel deskundig geholpen door lieve Patricia ze nam alle tijd voor me gaf ook goed advies en alles keurig afgehandeld Ook met de omruiling van een Relexstoel is het goed verlopen Ik ben erg blij met mijn nieuwe meubels Ben zo trots als een pauw Het andere personeel was ook heel vriendelijk Ik raad iedereen aan om als ze wat nieuws willen naar Profijtmeubel te gaan Ik geef de winkel en vooral Patricia een DIKKE 10

Heel goed advies en zeer vriendelijk en behupzaam

En wat een leuk verkoopteam loopt daar...Ik ben geholpen door de heerlijke No Nonsens Rotterdamse verkoopster Patricia. Nou ben ik zelf ook een Rotterdammertje dus de klik was er. Een prachtige bank... En wat een leuk verkoopteam loopt daar...Ik ben geholpen door de heerlijke No Nonsens Rotterdamse verkoopster Patricia. Nou ben ik zelf ook een Rotterdammertje dus de klik was er. Een prachtige bank gekocht in de stof Bull. Eerst dacht ik voor de kleur Camel gaan maar Patricia wist mij over te halen voor Cognac. En wat ben ik er super blij mee...zonnig en vrolijk zoals mijn wens was. Een dikke pluim voor deze vrouw.

Het gezellige personeel. Ik was al eerder geweest om rond te kijken en toen een weekje later teruggegaan omdat ik mij thuis voelde...

Nee hoor! Alles was oki...

Ted Winkels

Profijt Meubel in Capelle a/d IJssel is een fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel dat niet ongevraagd op je af komt stormen zoals bij de meeste meubelboeren. De sortering en een goede... Profijt Meubel in Capelle a/d IJssel is een fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel dat niet ongevraagd op je af komt stormen zoals bij de meeste meubelboeren. De sortering en een goede prijsstelling zijn ook heel belangrijke aspecten die je bij ze vindt. Dus m.a.w. een aanrader. Bedankt namens de familie Winkels

Deskundigheid en vriendelijkheid en prima kwaliteit voor een betaalbare prijs

Die zijn er gewoon niet

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk.

P. van Os

Verkoop en advies voldoende.
Levertijden en afhandeling levering zwaar onvoldoende!

Vriendelijkheid verkoop personeel

Levertijden en proactieve communicatie over levertijden.
Levertijden en proactieve communicatie over levertijden.
Levertijden zijn niet meer van deze tijd en brengen mensen automatisch naar winkels als IKEA waar altijd bijna alles op voorraad is en als een onderdeel niet goed is direct geruild kan worden!

Over het algemeen goed maar bank valt erg groot uit was medewerkster vergeten te zeggen jammer anders hadden wij 2 tweezits genomen ipv driezits

Ik heb recentelijk 4 eetkamerstoelen aangeschaft. Ik heb in het verleden al meerdere malen meubels gekocht bij profijt meubel

Snelle levertijd!!

Duidelijkheid geven omtrent verpakking/ montage aangekochte meubelen ivm afhalen

Kroon

Goed en netjes geholpen.

Klantvriendelijk... down to earth

Betere info openingstijden op de website. Koningsdag gesloten!

Marja van Vliet ( Janssen)

Een hart verwarrend bedrijf.
Hoe zij alles geregeld hebben rond om het overlijden van mijn vriend meer dan lof.
En dan ook nog een condolatie kaart krijgen van jullie dat deed me meer...
Een hart verwarrend bedrijf.
En dan ook nog een condolatie kaart krijgen van jullie dat deed me meer dan goed.
Meer dan lof dus.

Het bedrijf heeft liefdevolle personeel leden vooral wil ik Caroline bedanken die ons zo ontzettend goed heeft geholpen.