a, verspaget

Ik vind het een pracht zaak had het via internet besteld ben het zelf op gaan halen
ben heel netjes geholpen door het personeel vriendelijk en beleeft

ja ik had via internet besteld ik dag echt dat mijn meubels grijs geflamd was mar in de winkel was het toch anders maar toch genomen omdat ik het toch wel mooi vond

nee

N van den haak

We zijn prettig geholpen,ook het bezorgen verliep prima,maar het in elkaar zetten van de eettafel word te simpel afgespiegeld,is voor ons als oudere mensen te zwaar werk,de bouten die je in de... We zijn prettig geholpen,ook het bezorgen verliep prima,maar het in elkaar zetten van de eettafel word te simpel afgespiegeld,is voor ons als oudere mensen te zwaar werk,de bouten die je in de tafelpoten moet draaien is een heel zwaar werk waar je toch een behoorlijk zware tang voor moet gebruiken, dieniet iedereen in huis heeft.

zie boven

zie boven

Edwin van Gent

Ik heb 19 januari jl twee 2-zitsbanken bij jullie gekocht. Heel fijn geholpen.

Aj mohlmann

Uitgebreid assortiment
Redelijke prijzen
Vriendelijk personeel

geleijn

Prima geholpen en advies gehad.

Het advies van de zitcomfort, waar we op gewezen zijn.

nee verder prima geholpen.

Ineke

Fijn geholpen met het bestellen en afspraken maken om het product af te halen

De vriendelijkheid waar mee ik geholpen ben, was er erg blij mee

Geen idee verder

R.a Gonesh

Fantastische zaak bij het bestellen enorm goed geholpen. Bezorging ook uitstekend gegaan.

Klant vriendelijk staat hoog in het vaandel.

Geen ik vond alles perfect georganiseerd.

De meubels konden snel geleverde worden en de levering verliep naar wens. We zijn er erg blij mee!

Erg goede prijs-kwaliteitsverhouding en voor de levering deden ze hun best om dit op een dag te doen die voor ons uitkwam

Als ik iets zou moeten noemen: De winkel in Hellevoetsluis staat wel erg vol en doet wat rommelig aan